خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

5 روز دیگر تا روز جهانی قدس

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان " 4 شهریور 1390 / 26 آگوست 2011م "

امام خمینی (ره) : روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است...روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می‌دانم...روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با امریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدارداد....روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرت ها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید...روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد... روز قدس، روز حیات اسلام است...روز قدس روز مقابله‌ی مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله‌ی ملت هایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر‌ امریکا بودند... روز قدس ؛ روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می‌دانند، و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند. و منافقین ؛ آنهایی که با ابرقدرت ها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی ، در این روز بی‌تفاوت هستند،‌ یا ملت ها را نمی‌‌گذارند که تظاهر کنند. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود،‌ باید ملت های مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین. مستضعفان جهان باید قدرت اسلامی خود را بیابند و از عربده‌های شرق و غرب و وابستگان و تفاله‌های آنان نهراسند و با اعتماد به خداوند تعالی و اتکال به قدرت اسلام و ایمان بپاخیزند و دست جنایتکاران را از کشورهای خود کوتاه نمایند و آزادی قدس شریف و فلسطین را سرلوحه‌ی برنامه‌ی خود قرار دهند و ننگ سلطه‌ی صهیونیسم، تفاله امریکا را از دامن خود بزدایند و روز قدس را زنده نگه دارند. امید است با زنده نگه‌داشتن این روز، بی‌تفاوتی ها زایل شود و غفلت ها مرتفع گردد....

سرکوب تظاهرات مردمی در عربستان

 به گفته شاهدان، معترضان روز چهارشنبه در خیابانهای العوامیه واقع در استان شرقی عربستان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و در جریان آن خواستار احترام به حقوق بشر و آزادی زندانیان سیاسی در این کشور شدند.


 بر اساس گزارش‎های رسیده دست‎کم دو تن از معترضان پس از سرکوب تظاهرات به دست نیروهای امنیتی، دستگیر شدند.

 استان شرقی عربستان در ماه‎های اخیر صحنه اعتراضات ضد حکومتی بوده است.

 عربستان سعودی که متحد کلیدی امریکا در خاورمیانه است، دارای حکومت مطلقه پادشاهی است و هیچ گونه مخالفتی با حکومت را تحمل نمی‎کند.

 در این کشور پادشاهی تظاهرات اعتراض آمیز و هر گونه اظهار مخالفت با حکومت، اقدامی غیرقانونی محسوب می‎شود.

 دولت عربستان در پی موج فرا گرفته در کشورهای عربی که باعث سقوط حکومت‎های مصر و تونس شده و به بحرین، لیبی و یمن رسیده است، بسیار عصبی شده و نسبت به هر گونه اعتراضی در کشور خود به شدت حساسیت نشان می‎دهد.


تاریخ درج خبر در مقاومت: پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 17:15

دنیا بدون ایالات متحده و اسرائیل امن تر و بهتر خواهد بود.

سلام
 یک : اصلاً کلمه خاور میانه MIDDLE EAST یک واژه استعماری است و مارشال مک لوهان این واژه را در راستای مقاصد استعماری ایالات متحده و نئو انگولاساکسون ساخته است.


و یکی از دوستان در ساختمان مطالعات خاورمیانه کلمه  « سرزمین کهن » را پیشنهاد داد.

دو : این امریکاییها بطور کلی میراث دار فئودالیسم و برده داری هستند و شعار دموکراسی آنها هم فقط یک شعار است تا کارگران و کارمندان را فریب دهند و از این مجرا حجم تولید را افزایش دهند.
کلا جنگ روانی و فریب افکار عمومی یک ابزار است در دستان اینها تا سریعتر به مقاصد پلیدشان برسند.


سه : صهیونیزم ها هم فقط بدنبال منافع مادی شان هستند و معمولا مستقیماً در امور اقتصادی دخالت نمی کنند ، بلکه پیشکارهایشان را می فرستند مردم جهان را استعمار کنند.

این آقا (ملک عبدالله )هم شده نوکر استعمار و آتش بیار معرکه و صلح سرزمین کهن (خاورمیانه سابق) را به مسلخ می برد.
ملک عبداله بن عبدالعزیر فکر کردی مردم دنیا خر هستند نمی فهمند ، اسلحه و پول می فرستی به کشور سوریه ، آنجا فتنه به پا می کنیم، مردم و نیروهای دولت را به خاک و خون می کشی، فقط به خاطر اینکه امنیت @اس@ر@ا@ئ@ی@ل را تامین کنی. حالا خوبه انگلیس را ازاین گاری وا کنند به جاش تورو ببندن به گاری؟


به امید جهان امن و به امید ظهور مصلح و منجی عالم بشریت.
الهم عجل لویک الفرج

اوضاع کشمیر


 

ریشه بحران کشمیر به زمان تقسیم شبه قاره در آگوست سال 1947 میلادی برمی‌گردد که انگلستان در طرح تقسیم، تکلیف این منطقه را روشن نکرد و در هاله‌ای از ابهام باقی گذاشت و زمینه را برای شکل‌گیری نزاع مستمر بین پاکستان و هند فراهم کرد. به طوری که تاکنون این 2 کشور سه بار در سال‌های 1948، 1965 و 1971 با یکدیگر درگیری نظامی پیدا کرده و در طول این مدت نیز بارها درگیری‌های پراکنده مرزی در منطقه کشمیر داشته‌اند.

سازمان ملل متحد طی 2 قطعنامه در سال‌های 1948 و 1949، سرنوشت مردم کشمیر را به عهده خود آنان گذاشت. ولی هند از پذیرش و انجام آن خودداری ورزیده و هر نوع دخالت دولت‌ها و مجامع بین‌المللی را در امور کشمیر رد می‌کند، زیرا آن را مسئله داخلی خود می‌داند.

در ماه رمضان سال گذشته نیز چهار نفر از مسلمانان این کشور در درگیری با پلیس هند به شهادت رسیدند.

نخستین دوره مسابقه کاریکاتور آمریکا تهدید اتمی برای بشریت

نخستین دوره مسابقه طرح و کاریکاتور آمریکا تهدیدی برای بشریت، کاریکاتور و طرح می پذیرد.

از کلیه علاقه مندان در حوزه های گرافیک و طراحی دعوت می شود تا در این طرح انقلابی شرکت کنند.

شرایط مسابقه:

1- استفاده از کلیه نمادها و حروف آزاد است.

2- طرح یا کاریکاتور باید تداعی کننده تهدید اتمی ایالات متحده (یا رژیم صهیونیستی) باشد.

3- طرح یا کاریکاتور خود را در وبلاگ یا سایت شخصی خود قرار داده و سپس لینک آنرا در وبلاگ انصار المهدی یا شبکه اجتماعی آرمان 5 و یا هر دو قرار دهید.

4- آخرین مهلت ارائه آثار پنجشنبه 24 رمضان ، روز قبل از روز جهانی قدس می باشد.

5- انتخاب کاریکاتور و یا طرح برگزیده بر مبنای امتیاز بادیدکنندگان می باشد.

6- جایزه نفر اول مبلغ پنج هزار تومان ارز رایج جمهوری اسلامی ایران و نفر دوم مبلغ پانصد تومان که از طریق شبکه شتاب پرداخت خواهد شد.

جمعه های انتفاضه ای در فلسطین و فرار از اتهام کشتن یاسر عرفات

یک خبرگذاری رژیم صهیونیستی به نقل از ابوشریف (مشاور سابق یاسرعرفات) نوشت که فلسطینیان در جمعه های ماه مبارک رمضان در مخالفت با یهودی سازی بیت المقدس انتفاظه به پا کنند.

پیشتر این خبرگذاری نامی از رهبران حماس نمی آورد. اما در اقدامی عجیب نام یکی از مسولان سازمان آزدیبخش فلسطین را با کمی احترام ذکر میکند. و بیان می دارد خشم مردم فلسطین خشم جهانیان را خواهد برانگیخت. قسمتی که با مستطیل قرمز رنگ در تصویر زیر مشخص شده است را چه ترجمه می کنید؟


علت اصلی انتشار این خبر غیرمنتظره در یک خبرگذاری صهیونیستی ، فتنه ای است که در پایان خبر ساخته شده است و در طی آن رژیم صهیونیستی را اتهام قتل یاسر عرفات تبرئه می کند.


رژیم اشغالگر قدس در حالی به حیات ننگین خود ادامه می دهد که هم اکنون نتانیاهوی نخست وزیر از ترس معترضین مستعمره نشین به عربستان فرار کرده است. خبرگذاری قدس ابراز داشته است معترضین مستعمره نشین پلاکاردهایی در دست داشته اند که روی آن نوشته شده است « اینجا مصر است ».

فلسطین آزاد است ، اسرائیل نابود است.

محسن صمدف از زبان محمد قاضی دهی

دکتر محسن صمدف رئیس حزب اسلامی آذربایجان و از مبارزان مسلمان ساکن آذربایجان  که از آذرماه سال گذشته بدون جرم و دلیل توسط حکومت دیکتاتوری باکو بازداشت و بدون محاکمه زندانی شده است.


 ویدئوی صمدف را آزاد کنید! | 5.72 MB


مطلب زیر را در سایت اصلی بخوانید. این زیر مطلب پیشتر در سایت بولتن نیوز نقل شده است.


ادامه مطلب ...

سید مقتدی صدر ابر مردی که ارتش های کفر از وی می ترسند

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

چهارمین فرزند شهید آیت الله سید محمد صدر (متولد ۱۹۷۳) رهبر جنبش صدر و از تنها بازماندگان خاندان بزرگ صدر عراق است؛ خاندانی که از ایران تا عراق و لبنان جایگاه ارزنده ای دارند.

  پس از کشته شدن چند سرباز بدبخت آمریکایی و هفت سرباز افغانی در حادثه سقوط بالگرد شینوک اشغالگران آمریکایی شنبه 15 مرداد در وردک افغانستان، اینبار رسانه های آمریکایی خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و بدنبال هشدار شدید اللحن آیت الله مقتدی صدر مبنی بر این که اگر آمریکایی ها از عراق خارج نشوند با نیروهای آمریکایی درگیر خواهد شد؛ و همچنین بدنبال مذاکرات ظالمانه و زورگویانه نظامیان آمریکایی که به بهانه آموزش نیروهای ارتش عراق حضور نظامی خود را در عراق تمدید کنند؛ (و آیت الله مقتدی صدر با این مذاکرات مخالفت کرد) ؛ روزگذشته یک حادثه تروریستی در بغداد ایجاد شد و 10 غیر نظامی کشته شدند، تا همه اینها دست به دست هم دهد و مقتدی صدر در جنگ نرم افکار عمومی مورد حمله قرار گیرد.

سایت خبر یو اس اس تودی حملات روانی وحشیانه ای را علیه شخصیت و هویت ایشان آغاز کرد. که این نشان از ترس و واهمه شدید ارتش کفر از ایشان است.

عکسی که در عنوان خبرگذاری نشان دهنده لبخند در چهره آیت الله مقتدی صدر است. در حالی که ایشان در اکثر تصاویر منتشر شده  چهره بسیار جدی و مصمم  دارند.

در همین راستا با پیش کشیدن بازیهای سیاسی بلاهات خود را رسوا می سازند.


بیانات حضرت آیت الله مکارم شیرازی در 5 رمضان 1432

حضرت  آیة الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در بیانات امروز خود در حرم حضرت معصومه سلام الله به دو نکته قابل توجه اشاره کردند

یک:  در باب اینکه قدرت اتم یک نعمت است و به نیروی اتم اشاره کردند که قادر است یک قطار را برای صد سال به حرکت درآورد. و اگر ما از نعمات خدا درست استفاده نکنیم ، نعمت به نغمت تبدیل می شود و امروز ابرقدرت های جهان به اندازه اینکه هفت بار کره زمین را نابود کنند بمب اتم دارند. و ای به حال اینکه این دیوانگی سران قدرت ها گل کند.

 

دو: توطئه شیطانی دشمنان اسلام در تحریف تاریخ و ساختن افسانه دروغین عبدالله سبأ . گروهی از دشمنان اسلام در کویت فیلمی را ساخته اند که علاوه بر  اهانت به فرزندان پیامبر اسلام ، در این فیلم شخصیت موهوم و خیالی به نام عبدالله سبأ ایجاد کرده اند و همه تقصیر ها به گردن او انداخته اند. شخصیت اصلی این فیلم عبدالله سبأ است. البته علامه عسگری در آثار و کتابشان اثبات کرده اند که چنین شخصیی اصلاً وجود ندارد.

 

اضافه می نمایم : که علامه عسگری در قسمت مقدمه کتابشان ذکر نموده اند : در هنگام مطالعه یک کتاب به نام عبدالله سبأ برخورد کردم و در همان جا شک کردم که اصلاً این موضوع وجود داشته باشد ، به همین خاصر تمام کتابهای تاریخ اسلام را بدنبال هویت این شخص جستجو نمودم و مطمئن شدم که این شخصیت ساختگی و خیالی است .

 علامه عسگری در این کتاب با دلایل تاریخی و مستندات روشن اثبات می کنند.

همچنین در مرکز همایش های سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه نشست هایی در بررسی شخصیت و آثار علامه عسگری برگزار شد .

البته باید خاطر نشان ساخت که صهیونیست و فرزندان بنی امیه که صد ها سال پیش این شخصیت موهوم و خیالی را به جهت مقاصد شوم خود در کتابهای تاریخی تحریف شده ایجاد کردند، امروز با استفاده از ابزار های عصر اطلاعات قصد دارند این دروغ را به مردم جهان بخورانند. با توجه به اینکه کتابهای تاریخی را کسی نخواند، احتمالا کسی هم حوصله دیدن این فیلم را نخواهد داشت.

دعا می کنیم که مکر این دشمنان اسلام به خودشان برگردد.

حماس از خجالتت در می آییم

جمهوری اسلامی فلسطین این همه گفتند اسرائیل را تحریم کردیم ، اینتل را تحریم کردیم ، مارک قهوه فلان را تحریم کردیم و ... رژیم صهیونیستی از تحریم های ما هیچ آسیبی ندید. شاید هم روش تحریم کردن ما اشکال داشته است. به هر حال به نظر می رسد ما شیعیان حضرت حجت ابن الحسن العسگری ( عجل الله) هنوز هیچ گونه اقدام قاطعی علیه زیاده خواهی های صهیونیست بین الملل انجام نداده ایم. به نقل از سایت خبر آروتز شوا7 صهیونیستی امروز مجاهدین حماس دو راکت را به هدف کارخانه اینتل در گریکت گیت ، شلیک کردند. البته بدیهی است که کما فی السابق این خبرگذاری ها اعلام می دارند این راکت هیچ گونه تلفات جانی نداشته است. اما به هر حال درود بر غیرت حماس که اینطوری با صهیونیزم بین الملل مبارزه می کند. حماس یک روز از خجالتت در می آییم.

تمام تلاش صهیونیست ها برای جنگ روانی

سایت خبری آروتز شوا 7 صهیونیستی ، به تاریخ 3 اوت 2011 ( 12 مرداد 1390) نوشتاری را منتشر کرده است که مبنی بر آن محبوبیت و دیدگاه مثبت کشور های عربی نسبت به ایران کاهش یافته است.  نکته جالب این است براساس این سایت محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در دو سه سال گذشته   در جهان بسیار بالا بوده است ، طوری که ما خودمان هم خبر نداشتیم در آنطرف دنیا که هزاران کیلومتر با ایران فاصله دارد یعنی در مراکش در سال 2006 به میزان 82 درصد محبوبیت داشته ایم.

در مصر در سال 2006 به میزان 89 درصد محبوبیت داشته ایم. بعد در عربستان 6 درصد محبوبیت داشته ایم یا اینکه داریم . آنوقت معلوم نکرده این 6 درصد عربستان و برای قبل ها است یا برای امسال است؟ برای نرخ محبوبیت ایران در لبنان هم نرخ 63 درصد را ارائه کرده که ظاهرا این نرخ برای امسال است.بعد مشخص نکرده است که نرخ چهار سال پیش چه بوده است! در کنار نرخ 2006 مراکش و مصر یک نرخ مربوط به 2011 ارائه داده که از نصف چهار سال پیش هم کمتر است. بعد اینطوری ثابت می کند که نظر مثبت اعراب نسبت به ایران کاهش یافته و اعراب دیگر از ایران حمایت نمی کنند. آخر مگر مجبورید دروغ به این بزرگی بگویید. آمار چهار سال پیش را بزرگتر کنید که نرخ نزولی با شیب بیشتری به نظر بیاید.


بر مبنای این نوشتار ، عوامل رژیم صهیونیستی سالانه در کشور های عربی برای ایران نظرسنجی انجام می دهند. بر فرض محال عوامل این رژیم در مورد مسئله اعتبار ابزار نظرسنجی و صحیح بودن انجام نظر سنجی و انتخاب صحیح روش نمونه گیری ، صادق بوده اند.

یعنی ایران در حد خیلی بالایی از محبوبیت در سطح جهان برخوردار بوده است. بعد خود صهیونیست ها که چشم دیدن محبوبیت ایران اسلامی را ندارند همین طوری بیایند این رقم بالا را ارائه دهند.

شما صهیونیست ها چهار سال پیش بر چه اساسی رفته اید آنطرف دنیا یعنی مراکش ، آنجا پرسشنامه توزیع کردید ، محبوبیت ایران را اندازه گرفتید. بعد سال 2011 هم رفتید دوباره همان آدمهای چهار سال پیش را پیدا کردید دوباره با آنها مصاحبه کردید و بعد متوجه شدید بعضی از آن آدمهای چهار سال پیش نظرشان نسبت به ایران تغییر کرده است. آنگاه بصورت موازی چهار سال پیش این محبوبیت را در لبنان اندازه گیری نکردید که بتوانید سال 2011 با آمار چهار سال قبل لبنان مقایسه کنید. و در سال 2011 آمار لبنان را با آمار همان سال مقایسه کردید.( چه مقایسه آماری جالبی)

در نهایت این همه کشور عربی درمنطقه وجود دارد. آنوقت کشور قحط بود که رفتید سراغ مراکش.!!


حالا همه اینها به کنار ، خودتان علت این کار را لو می دهید که در سوال آخر از پرسش شوندگان پرسیدید که اگر ایران انرژی هسته ای نداشته باشد دوست دارید کدام کشور قدرت هسته ای سرزمین کهن را داشته باشد؟

پرسش شوندگان هم با قاطعیت جواب دادند می خواهیم ترکیه قدرت هسته ای سرزمین کهن را داشته باشد.

بعد خیلی زور زدید یک عکس پیدا کنید که به این خبر مناسب بیاید . چهار سال تحقیق به طول انجامیده است و در طی این چهار سال حداقل 1یک میلیون دلار هزینه این تحقیق شده است. یعنی در طی این چهار سال و این همه هزینه یک عکس مناسب برای این خبر پیدا نکردید که تصویر اغتشاشات ضد اسلامی 88 را به عنوان عکس این خبر منتشر می کنید؟

بدلیل نیمه برهنه بودن دختران در این عکس از انتشار این عکس معذوریم ، تیتر خبر این است:Poll: Arabs Less Supportive of Iran

البته ترکیه در حال حاضر یک ابرقدرت نظامی است که اسرائیل مثل سگ از ترکیه می ترسد.

 ولی ظاهرا ایران برای صهیونیست خیلی ترسناک تر است که  ترجیح می دهند ترکیه ابرقدرت سرزمین کهن باشد ولی جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت سرزمین کهن نباشد.

احمدی نژاد در ویکی پدیا ویرایش ندارد!

اللهم عجل لولیک الفرج

در حالی که بسیاری از مداخل دایرة المعارف ویکی پدیا در کنار هر بخش گزینه ویرایش ذکر شده است ، و این نشان دهنده حقیقت گرایی و تواضع نگارندگان مداخل است.

نگارندگان ذیل واژه احمدی نژاد ، آنقدر مغرور و متکبر هستند و خود را از اشتباه و خطا دور می دانند که لفظ [ویرایش] را از این مدخل حذف کرده اند.

درحالیکه این صفحه بسیار بروز بوده و با آخرین تحولات و تغییرات و اخبار بلافاصله بروز رسانی می شود.

همچنین نگارنده این موسوعه همچنان در صحت انتخابات ایران تردید دارد اما تردید خود رادر بین کلمات مخفی کرده است.

ویکی پدیا با خوانندگان رو راست نیست.

اشکال دیگری که در این مدخل وجود دارد ، عدم وجود رنگ سبز در این صفحه است. و نگارندگان تا توانسته اند تصاویر قرمز رنگ را در این مدخل استفاده نموده اند(تصویر مدودوف). همچنین عکسی از رئیس جمهور محبوب احمدی نژاد در ابتدای صفحه قرار گرفته است که یک سنجاق مدیران در روی یقه رئیس جمهور را نشان می دهد، در حالی که مردم ایران رئیس جمهورشان را همیشه بدون این زائده دیده اند.

 درود بر رئیس جمهور مکتبی جمهوری اسلامی ایران دکتر محمود احمدی نژاد



مقامات سوریه: آنچه درباره ورود تانک‌ها به شهر حماة گفته می‌شود،

دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 12:22

به نقل از رسانه‌های سوری، یک مقام نظامی سوریه اعلام کرد آنچه درباره عملیات نظامی و ورود تانک‌های ارتش به شهر حماة [در رسانه‌های غربی] مطرح شده است، کاملا بی‌اساس است.

خبرگزاری‌های غربی مانند فرانسه و رویترز و رسانه‌هایی مانند الجزیره که سیاستی ضد سیاست سوریه دارند، مدعی هستند که روز گذشته بیش از 100 نفر در شهر حماة کشته شده‌اند. این منابع اعلام می‌کنند که مجموعا در شهرهای حمص، دیرالزور، حماة و البوکمال بیش از 130 نفر کشته و ده‌ها نفر مجروح شده‌اند.

این منابع خبری تمام اخبار خود را به نقل از منابعی ناشناس به نام فعالان سوری نقل و تاکید می‌کنند که همه این افراد با گلوله نیروهای ارتش سوریه کشته شده‌اند.

این مقام نظامی که خواست نامش فاش نشود گفت: پس از آنکه گروهک‌های مسلح اقدام به قطع مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به شهر حماة کردند و تلاش کردند ارتباط مردم داخل این شهر را با بیرون آن قطع کنند، برخی واحدهای ارتش برای باز کردن راه‌ها به این شهر اعزام شدند.

این مقام نظامی اعلام کرد: ماموریت واحدهای ارتش با حمله مسلحانه افراد مسلح و گروهک‌های تروریست روبه‌رو شد که شماری از مقرهای پلیس و ارتش و نیروهای امنیتی را آتش زدند و تلاش کردند برخی تاسیسات و نهادهای عمومی را تخریب کنند.


به گفته این مقام سوری، «با این افراد و گروهک‌ها نیز متناسب با شرایط آنان در این شهر برخورد می‌شود و هر چه درباره ورود تانک‌های به شهر حماة گفته شده است، کاملا بی‌اساس است».

به دنبال هجوم و فضاسازی رسانه‌ای علیه دولت و ارتش سوریه، دولت‌های غربی در اقدامی هماهنگ اعلام کردند که فشار خود را بر سوریه افزایش می‌دهند. 

منبع: مقاومت اسلامی

وزارت خارجه رژیم آمریکا مسؤل تمام خونهای ملت سوریه است.

وزیر امور خارجه رژیم آمریکا به عنوان مسؤل تأمین امنیت رژیم غاصب صهیونیتستی همواره به تعهدات خود پایبند است. پس تداوم و تقویت هلال ضد صهیونیستی ایران سوریه لبنان ، وزرات خارجه آمریکا مستقیما ً وارد عمل شده است تا این هلال را بدرستی از وسط بشکند. طی این برنامه در ماهها گذشته گرو ه های محارب را مسلح نموده و علیه دولت رسمی سوریه تهییج نموده اند. همچنین شاخه سوری اخوان المسلمین که در شهر درعا متمرکز است (با شاخه مصری آن متفاوت است) اخیر با دریافت دعوت نامه ها و برگ سبز ها در کنفراس های اروپایی حاضر می شود و از فرصت مغتنم که رسانه های استعماری غربی در اختیار سران اخوان المسلمین سوریه قرارداده اند حداکثر بهره سیاسی را برده اند.

علیرغم این بشار اسد فضای باز سیاسی را برای اخوان المسلمین به ارمغان آورده است و در قوانین احزاب تغییرات کلی را ایجاد کرده است.

در ماهها گذشته گروهای مسلح در بند لازقیه بروی مردم غیر نظامی و نیروهای پلیس آتش گشودند و بیش از 100 نفر از قوات امنیت سوریه را به خاک و خون کشیدند.

سفیر آمریکا نیز از جان خود گذشته و بطور توطئه آمیز ی در شهر حما اقدام به تحریک اخوان المسلمین و گروههای محارب علیه دولت مستقل سوری نموده است.

اقدامات صهیونیست بین الملل علیه استقلال و امنیت دولت سوریه پس از حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر لازقیه افزایش یافت . و این سند و دلیل قاطعی بر این مطلب است که کلیه

آشوب ها در سوریه در واقع علیه ایران است.

 در واقع صهیونیست بین الملل از داخل ایران کاری از پیش نبرد. حال سعی می کند با ضعیف کردن متحدان ایران به اقتدار جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

وزرات خارجه رژیم آمریکا مسؤل تمام خونهای ریخته شده در سوریه است.

شهید علی اکبر جمراسی در خط مقدم شهادت

تصویر فوق محل بمب گذاری 22 بهمن 1389


بامدادان 22بهمن 1389 ، مزدوران رژیم آمریکا و صهیونیسم بین الملل یک عملیات خرابکارانه از پیش طراحی شده را علیه افکار عمومی آغاز کردند. در این شب پنج بمب کنترول از راه دور توسط منافقین در مسیر خط لوله گاز 52 اینچ سراسری شمال جنوب کشور تعویه و سپس در آغازین ساعات سحرگاهان منفجر شد. گر چه با جانفشانی و تلاش متخصصین امر چه در حوزه عملیات خنثی سازی بمب و چه در حوزه ترمیم خطوط لوله گاز ، شریان حیاتی گاز در اوج سرمای زمستان دوباره برقرار شد ، اما دشمنان قسم خورده ، قصد داشتند با اجرای این عملیات در یوم الله بیست و دو بهمن و قطع گاز در استانهای شمالی کشود مردم را نسبت به آرمانهای انقلاب بدبین کرده و حتی راضی بودند در نتیجه این عملیات خرابکارانه چندین استان ایران از نعمت گاز محروم شده و در سرمای زمستان متحمل سختی و دشواری شوند.


شهید علی اکبر جمراسی به همراه دیگر همرزمان سپاه علی بن ابی طالب بلافاصله روانه منطقه بحرانزده سلفچگان شدند. گروه شناسایی متوجه شدند که به فضل الهی یکی از بمب های تعویه شده توسط منافقین کوردل عمل نکرده است. شهید جمراسی در عملیات خنثی سازی بمب نقش بسیار بالایی ایفا کردند و این در حالی بود که نیروهای شرکت گاز پس از فهمیدن وجود یک بمب عمل نکرده بلافاصله محل را ترک کردند و تا شعاع کیلومتر ها فقط شهید علی اکبر جمراسی و چند نفر دیگر از سپاه جهت خنثی سازی بمب ماندند. در حالی که هر لحظه احتمال انفجار و شهادت وجود داشت. در نیمه اول سال 1390 شمسی ایادی استکبار مجددا دست تجاوز بر سرزمین های ایران اسلامی بردند. و با تجهیز نظامی یک گروه فریب خوده قصد ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور را داشتند. شهید علی اکبر جمراسی بار دیگر در خط مقدم عملیات ضد استکبار جهانی حاضر شدند. عاقبت در پنجشنبه 30 تیر 1390 به آرزوی دیرینه خود رسیدند و افتخار شهادت را در آغوش کشیدند.

کارشناسان نظامی علت شهادات ایشان را یک بمب کنترول از راه دور تشخیص داده اند. بدین ترتیب بدن شهید علی اکبر جمراسی نیز مانند حضرت امام حسین تکه تکه و چاک چاک شد.


مسلم است که مزدوران پژاک کارخانه جات اسلحه سازی و مین سازی ندارند. مسلم است که اسرائیل جنایتکار و آمریکای جهانخوار که به منابع مادی ایران چشمداشت دارد این گروه نازی را تجهیز کرده و آموزش نظامی داده است.



شهید ولی الله صحرایی در خاطرات دوستان همرزم

آقای صحرایی بچه کشاورزبود و مدتی مامور قطار بود . چون روحیات ایشان طوری بود که نمی توانست فساد را تحمل کند به مسؤلین راه آهن تذکر می داد و در قطار فساد زیادی مشاهده می کرد، اما مسؤلین راه آهن توجهی به این مسائل نداشتند. ایشان بچه پاک و مذهبی بود و هر چه پیگیری می کرد از مسؤلین راه آهن جوابی نمی گرفت. وبه خاطر همین روحیات از راه آهن بیرون آمد و وارد سپاه شد. در سپاه مدتی پیمانی بود و در سمت حفاظت شخصیت ها خدمت می کرد. پس پایان دوره پیمانی سپاه تعدادی از نیروها را بیرون کرد و ایشان نیز در این لیست بود . خیلی تلاش کرد که به سپاه برگردد. و بالاخره موفق شد فرماندهان سپاه را قانع کند که در سپاه بماند. بعد از آموزش وارد تیپ اباعبدالله شد. و در قم خدمت می کرد. هفته قبل از شهادت ما ایشان را اتفاقی در مراسم نمازجمعه قم دیدیم و گفتیم فلانی کی از این مأموریت غرب کشور خلاص می شوی و پس چرا نمی آیی . گفت :« یک هفته دیگر آزاد می شوم و برمی گردم در قم خدمت کنم.» و قسمت ایشان این شد تا شهید شوند. شهید ولی الله صحرایی ورزشکار بودند و بدن محکمی داشتند و در سپاه مقام اول در رشته والیبال را بدست آوردند. 


شهید ولی الله صحرایی در خاطرات یکی از همکلاسی های دوران دانشگاه بنده از دوستان قدیم ایشان هستم و با هم ارتباط خانوادگی داریم. آشنایی ما از دوران دانشکده شروع شد. زندگی ایشان بسیار ساده و بدور از تجملات بود. بسیار رازدار بود. 5 سال با هم بودیم. دانشگاه با هم می رفتیم و رفت آمد خانوادگی داشتیم. ایشان در زمان شهادت دو فرزند ، یکی دختر و یکی پسر داشتند. زمانیکه خبر شهادت ایشان را به من دادم بهت زده شدم و باور نمی کردم . مرا مأمور کردند تا این خبر را به خانواده ایشان برسانم. هنوز هم خانواده ایشان خبر ندارند که بدن شهید ولی الله صحرایی پاره پاره تر و چاک چاک تر از بدن سایر شهدا هست. و به همین دلیل به خانوده شهید صحرایی اصلا اجازه دیدن بدن شهید را نداند. و با اصرار برادر خانم ایشان ، فقط وی را به سردخانه بردم و بدن چاک چاک شهید را نشانش دادم.

کوچک کردن مسئله اشغال فلسطین در خبرگذاری ها

خبرگذاری الجزیره بیان می دراد که سه هفته قبل در ساعات پایانی صبحدم یک روز سه شنبه ، چند سرباز مسلح رژیم غاصب صهیونیستی به همراه یک دستگاه لدر به روستای امینیر یورش بردند و نه مخزن ذخیره آب روستائیان را نابود نمودند. یک هفته قبل پلیس رژیم غاصب صهیونیستی در روستاهای الناصره ، الکربانیه و بیت حسن در دره اردن چندحلقه چاه و پمپ های آب را منهدم نمودند. در بیت لحم ، کمبود شدید آب منجر به شورش هتلداران شده که باعث از دست دادن شانس جذب توریسم شده است. فلسطینی ها اصرار دارند که صهیونیزم ها سهم آب آنها را نادیده می گیرند و سهم آب هر فلسطینی برای زنده ماندن فقط ۵۰ لیتر در روز است در حالیکه شهرک نشینان اشغالگر از بهترین شرایط لوکس با ۲۸۰ لیتر آب در روز بهره مندند.
خبرگذاری الجزیره به تحریف و کوچک سازی واقعیت اشغال فلسطین پرداخته و مناقشه آب بین عرب و اشغالگران را قلب مشکلات و تضاد ها می داند.


یهود هرگز راضی نمی شود؟

سم الله الرحمن الرحیم
صهیونیست بین الملل از ما چه می خواهد تا راضی شود؟
بسم الله الرحمن الرحیم را از ابتدای نامه های رسمی ما می خواهد تا راضی شود.
امر به معروف و نهی از منکر را از ما می خوهد تا راضی شود.
حجاب را از زنان مسلمان می خواهد تا راضی شود.
اتحاد و انسجام را از ما می خواهد تا راضی شود.
ولایت فقیه و تقلید از مرجعیت را از ما می خواهد تا راضی شود.
پیوستگی دین با سیاست را از ما می خواهد تا راضی شود.
حکومت اسلامی را از ما می خواهد تا راضی شود.
انرژی هسته ای را از ما می خواهد تا راضی شود.
کلید دانشگاه و آزمایشگاه را از ما می خواهد تا راضی بشود.

بسم الله الرحمن الرحیم
ولن ترضى عنک الیهود و لا النصارى حتى تتبع ملتهم قل ان هدى اللّه هو الهدى ولئن اتبعت اهوائهم بعد الذى جائک من العلم مالک من اللّه من ولى و لانصیر

(بقره ۱۲۰)
لا ترضی یعنی راضی نمی شوند و لن ترضی یعنی هرگز راضی نمی شوند. جهود و چیریست هرگز از تو راضى نمى شوند مگر اینکه از دین آنان پیروى کنى!! بگو فقط راه هدایت، همان راه هدایت خدا است.
و اگر هوى و هوسهاى جهود بین الملل و آی پک پیروى کنید؛ در زمانیکه علم به حقیقت دارید،
آنوقت  دیگر خدا یار و یاور شما نخواهد بود.

 

روحانیت شیعه ملبس به لباس مقدسی هستند که نشان دهنده لباس امام زمان است.
فتنه سازان  اسرئیل روحانیت شیعه را تحریک می کنند تا دربین خود اختلاف ایجاد کنند. در برخی کلیپ های منتشر شده در سایت های صهیونیستی سکانسی ساخته شده که به صراحت این تفکر را شان می دهد ؛ این دشمنان با تمام وجود می خواهند بین جامعتین اختلاف و نزاع باشد، بین روحانیت با دولت درگیری و کشمکش باشد. زمانیکه افرادی در جمهوری اسلامی در لباس مقدس روحانیت هستند و یک سری اعمالی انجام می دهند مطمئن باشید جهود بین الملل خوشحال شده و زمانیکه گروه دیگری علیه گروه اول اقداماتی انجام می دهند جهود بین الملل از انتهای وجود خود شاد می شود. حال شما مرتب بیاید شاخه و انشقاق و حزب و جامعه ایجاد کنید.

مطابق دستور رهبر انقلاب لحاظ داشتن جذب حداکثری و دفع حداقلی الزامی است، و نباید با شکستن این حریم دشمنان را شاد کنیم. ومطابق فرمایش معمارکبیرانقلاب :«همه ایران یک گروه است؛ یک حزب الهی است، یک گروه است و این یکی از نعمتهایی است که ما باید قدرش را بدانیم.»( صحیفه نور ۶/۱/۶۱)


صحنه هایی از فیلم موهون در یکی از سایت های رسانه ای رژیم صیونیستی، که علاوه بر اینکه به روحانیت شیعه اهانت کرده است، تفرقه و دودستگی را ترویج می کند. ملاحظه می کنید که گروهی درحال حمایت از سیاست های دولت هستند و شخصی در حال انتقاد شدید از دولت است.

این فیلم بزبان فارسی و با زیرنویس عبری منتشر شده است.

 

در حالی که به نقل از کارشناسان متخصص در وضعیت سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی وضعیت احزاب در رژیم غاصب صهیونیستی به شکل زیر می باشد:

در باب پیوستگی دین وسیاست ، آقایان نظریه پرداز اول بروند معمای دایکوتومی (Dichotomy ) را حل کنند که بلاخره کدام کشور در تنظیم بودجه اش مسائل سیاسی را مد نظر قرار نداده است و امور اجرایی را با مسائل سیاسی مخلوط نکرده است؟ بعد بیایند ببنند که سران سیاسی رژیم صهیونیستی هم ؛ مذهبی هستند.