خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

راه اندازی آزمایشی پایگاه چندزبانه انصارالمهدی

در راستای تأثیر گذاری بر مخاطبان غیر فارسی زبان ، گروه خبری انصارالمهدی پرس ، تصمیم به راه اندازی یک سایت در برد نیویورک تل آویو گرفت. تا بتواند فارق از محدودیت های و الزمات جستجوی فارسی وارانه گوگل ، مستقیماً بر مخاطبان انگلیس و عبری زبان تأثیر گذارد:

این سایت تا اطلاع ثانوی در آدرس :

http://almahdinews.webs.com/apps/blog/

و  http://almahdinews.com   قابل دسترسی می باشد.

به امید ظهور آقا امام زمان : الهم عجل لولیک الفرج

ادامه مطلب ...

فیلم نامه میم مثل مادر گام اساسی به سوی ابتذال سینمای ایران

   فیلم میم مثل مادر که از همان اول با یک شبهه دینی یعنی موسیقی آغاز می شود و با به کثافت کشیدن یک مأمور دولتی به اتمام می رسد.

تمام اهانت ها به به اسلام و به سیاستمداران ایران و آرم جمهوری اسلامی در این فیلم مشاهده می شود. زمانیکه در اوج تزویر و بدفکری بازیگر نقش شوهر ، که پس زمینه ای از دشمنی و ضد بشریتی ذهن بیننده فیلم را نسبت به بازیکر اشغال کرده ناگهان آقای سفیر در کنار دو پرچم ایران ظاهر می شود. معلوم نیست در یک بیمارستان [زایشگاه] این پرچم ها چه کار می کنند. اما بیننده فیلم همه بدجنسی ها و بداخلاقی های بازیگر را با آرم جمهوری اسلامی ایران می بیند و یه حساب جممهوری اسلامی ایران می گذارد.

چرا چنین فیلم هایی باید از ارشاد مجوز بگیرند.

مرحوم ملاقلی پور تحت فشار چه گروههایی این فیلم نامه را به روی صحنه برده است؟

در این فیلم نخستین بار به یک زن ایرانی اتهام فساد اخلاقی زده شد و حالا آقای سفیر به عنوان نماینده سیاست خارجی جمهوری اسلامی خواست دفاع کند و بگوید که خانم دکتر اشتباه می کنید. این زن من است و بچه ای که در شکمش است حلال زاده است. اما سیاست خارجی ایران نتوانست از حقیقت دفاع کند ، و در فیلم اینصور به بیننده القا می شود که سیاست خارجی ایران از اساس اشکال دارد. این توهین در یک اکشن فیلم راه را برای سوء استفاده غربی ها باز کرد.

متاسفانه هنوز هم این فیلم میم مثل مادر مجوز بخش دارد و مسؤلین هیچ افدامی برای جمع اوری یا ممنوع کردن این فیلم نکرده اند.

از ماست که برماست. و باید جلوی ضرر را از هر جایی که می شود گرفت.


ادامه مطلب ...

زندانیان سیاسی را ازاد کنید

    فعالان عربستانی شرکت کننده در این تظاهرات که روز جمعه برگزارشد، با دردست داشتن تصاویر زندانیان در بند خاندان آل سعود، شعارهای ضد دولتی سردادند.

شرکت کنندگان دراین اعتراضات، آزادی زندانیان را از زندان‌ها در سراسر عربستان، خواستار شدند.


ادامه مطلب ...

علت سفرهای خارجی مشایی چیست؟

   علت سفرهای خارجی مشایی چیست؟

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: علت سفرهای مشایی در صورت قانع نشدن از وزیر امور خارجه سئوال می‌شود.




ادامه مطلب ...

خطبه نماز جمعه قم 16 دی 1390

   پیام رزمایش ولایت 90 ، پیام صلح و امنیت است و مهمترین پیام این رزمایش این است که خلیج فارس مال ناوهای آمریکایی نیست و مهمترین پیام این است که این رزمایش اعلام کرد که اگر دشمن بخواهد تحریم های ما را به سمت نفت هدایت کند ، اجاز نخواهیم داد حتی یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور کند.

ادامه مطلب ...

دهها نفر در سودان جنوبی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری انصارالمهدی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در یکی از شهرهای سودان جنوبی که این هفته یک قبیله رقیب به آن حمله کرده بود، جسد « ده ها نفر » را مشاهده کرده اند.






ادامه مطلب ...

بازی های پنهان پشت جریانات تغییر نرخ ارز

  به گزارش خبرگزاری انصارالمهدی ، طی روز های گذشته شاهد نوسانات قیمت ارزهای استعماری در برابر ارزش ریال بودیم که این تغییرات ارزی همزمان با دستور اوباما مبنی بر اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران بود ، و بسیاری از سایت ها ضد ایرانی این تغییرات ارزش ارز را مستقیماً ناشی از دستورات اوباما می دانند، اما دست پنهان صرافان و عناصر ذی نفوذ اقتصاد صهیونیستی در سرزمین اسلامی ایران را نباید نادیده گرفت که توانایی بسیاری برای اغتشاش اقتصادی در ایران و ناتوان جلوه دادن دولت اسلامی دارند. پس از بسته شدن تنگه هرمز  توسط ارتش اسلام قیمت نفت در بازار های جهانی با شش دهم درصد افزایش قیمت مواجه شد و نفت برنت با 103.2 دلار معامله شد و پیش بینی می شد که قیمت نفت تا 210 دلار  در هر بشکه هم بالا رود، و هر افزایش قیمتی در بهای نفت معادل یک شوک اقتصادی در بازارهای جهانی می باشد و کشورهای مصرف کننده نفت  را با کاهش نقدینگی و اعتبارات ارزی روبه رو می کند. شوک قیمتی ارز در ایران در روزهای گذشته نیز بطور برنامه ریزی شده و احتمالا مستقیماً از تل آویو هدایت می شده است.

پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت حاجی بخشی

به گزارش خبرگزاری انصار المهدی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری ، ایشان در پیامی درگذشت حاجی بخشی این پیر دلاور جبهه های جهاد را تسلیت گفتند و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسالت کردند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت پیر دلاور جبهه های جهاد، پدر دو شهید و همرزم و همراه هزاران شهید، مرحوم حاج ذبیح الله بخشی را به همه ی مجاهدان راه حق و به خانواده ی محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و علو درجات و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسالت می نمایم.
سید علی خامنه ای

המנהיג: האישה והמשפחה שאלה ראשית

سیدعلی خامنه ای رهبر جهان و نایب امام زمانמנהיג המהפכה אייתאללה סייד עלי ח'מינאי אמר בועידת הרעיונות האיסטרטגיים לריפובליקה האיסלמית האירנית מהשאלות הרעיוניות ושאלת האישה והמשפחה כי המטרה של ועידה זו ליצור את האווירה המתאימה לדיאלוג מדעי רעיוני אסטרטגי בין הוגי הדיעות האנטלקטואלים המרצים והחוקרים. הועידה התכנסה אתמול ומנהיג המהפכה ציין לתוצאות שהושגו בועידות הקודמות ולתפקיד של האישה במהפכה האיסלמית ובעיקר בתקופת ההגנה הקדושה. תפקיד שציין לחשיבותו האימם ח'ומייני ז"ל.
מנהיג המהפכה סייד עלי ח'מינאי קבע כי במערב לא מתייחסים כראוי למשפחה וכאן נמצאת נקודת התורפה בחברה ובמחשבה המערבית כאשר מתיחסים לאישה כאל דבר של תענוג.
מנהיג המהפכה קבע כי לאישה בדת האיסלם מעמד מכובד ואין הבדל בינה לבין הגבר להשיג נשגבות אינושית.

 

تاکید رهبر انقلاب بر مسأله زن و خاتواده بعنوان مسائل درجه یک

   به گزارش خبرگزاری انصار المهدی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری :رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه مسئله زن و خانواده از مسائل درجه یک کشور است، نگاه غرب به زن را گمراهی و ضلالتی عمیق و بزرگترین اهانت و ضربه به کرامت زن برشمردند.

صدها تن از اندیشمندان، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمی، همراه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، شب گذشته(چهارشنبه) در سومین نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی، به تعامل فکری و بررسی ابعاد مختلف موضوع زن و خانواده پرداختند.

ادامه مطلب ...

همایش بصیر ت با سخنرانی آیت الله ذوالنور برگزار شد

  همایش بصیرتی ائمه جماعات قم با سخنرانی حضرت آیت الله ذوالنور و حضور فعالان فرهنگی و علمی آموزشی در قم برگزار شد.

حضرت آیت الله ذوالنور  ضمن برشمردن اصول و آرمان های انقلاب بر شناخت راه امام و انقلاب تأکید کردند. ایشان فرمودند خط و خطوط امام برای ما مشخص است ، و ما در چارچوب ها و اصولی که مقام معظم رهبری تعیین فرموده اند به پیش می رویم.

حلال ها و حرام ها با نظر ولی فقیه که حجت امام زمان است مشخص می شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان در مورد خواص فرمودند: خواص ما در قبال رهبری بد عمل کردند. یک عده ایستادند در برابر ولایت و یک عده موضع سکوت گرفتند ، نباید سکوت می کردند. حداقل ضربه ای که خواص ساکت به نظام زدند این بود که مردم بدگمان می شوند.

ایشان مصداق بارز خواص را در قضیه کربلا اعلام کردند که در کربلا مردم فریب جیب و نثر خواص را خوردند ، در کربلا مردم به اشاره خواص عمل کردند و امام حسین علیه السلام تنها ماند.

ولی در 9دی مردم به اشاره رهبرشان عمل کردند.

و متاسفانه در 9 دی دانشگاه ازاد تهران دستور داد که در روز 9 دی هر دانشجویی که سر کلاس نیامد مشروط است ، ساعتی که مردم در 9 دی به صحنه آمدند ساعت اداری بود و علیرغم آن مردم به صحنه آمدند و این حماسه را ایجاد کردند.

بصریت مردم مهمترین عامل پیروزی حماسه 9 دی بود.

همچنین ایشان در بخش پایانی سخنرانی شان به رحلت حاجی بخشی به عنوان اسطوره مقاومت اشاره و برای شادی روح ایشان دعا کردند.

واکنش آسوشیتدپرس به اقدام سربازان گمنام امام زمان

مواد مخدر در کشور ایران ، سالهاست آفت و بلای خانمان سوز این مملکت شده است و اقدامات کوچک و سطحی نیروی انتظامی و قوه قضائیه در سالهای اخیر نتوانسته بود به طور کامل ریشه مواد مخدر در کشور را بخشکاند.

  اقدام سربازان گمنام امام زمان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در طی ساعات گذشته ستودنی است. گرچه خبرگزاری های مخالف ایران که از برخورد سربازان گمنام امام زمان با فساد و نا امنی در ایران خرسند نیستند، نیز واکنش نشان دادند و موضوعات حاشیه نظیر جوان بودن قاچاقچیان و آزادی قاچاقیان مواد مخدر برای خروج از مرزهای کشور را پیش کشیدند. از نظر آسوشیتدپرس قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ آزادند هر وقت خواستند به پاکستان فرار کنند و کسی نباید متعرض ایشان شود و هر وقت که خواستند می توانند دوباره به ایران برگردند و سرمایه جوانان ایرانی را به منجلاب اعتیاد و فساد بکشانند.

خروج ناو استینس ناشی از کاهش روحیه سربازان آمریکایی بود

  ناو هواپیمابر هسته ای یو اس ای جان استینس که از چند سال قبل به بهانه ای واهی وارد خلیج فارس شده بود ، در ساعات گذشته از منطقه خلیج فارس خارج شد. اما تغییر موقعیت جغرافیایی این ناو که جزء ناوگان پنج نیروی دریایی ارتش کفر نیز می باشد در حالیکه حکومت عربستان در حال فروپاشی است و آل خلیفه به پشتوانه حضور این ناو اقدام به قتل عام مردم مظوم بحرین نموده بود کمی سؤال برانگیز است. مشهور است که می گویند ناو های هواپیمابر آمریکایی به سمت هر کشوری شروع به حرکت می کنند یکی از سه اتفاق زیر حتما در آن کشور روی می دهد: یا در آن کشور کودتا ی شود یا حکومت آن کشور سقوط می کند و یا اینکه کودتایی که در چند روز قبل صورت گرفته سرکوب و عوامل حکومت قبلی مجددا به قدرت برمی گردند. اما چه شده که آمریکایی ها با این همه ادعای قدرت نظامی تصمیم به خروج از منطقه گرفته اند.

کاهش روحیه شدید سربازان آمریکایی در مقابل روحیه ایثار و شجاعت تفنگدارن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شجاعت خلبانان تیزپرواز ایران باعث ترس و هراس سربازان شده است و فرماندهان ارشد در پنتاگون و سیاتل می دانند که ادامه حضور سربازان در این شرایط به اوضاع وخیمی منجر خواهد شد. و احتمال می داشت این ناو در روز های آینده یا تسلیم نیروهای ایرانی می شد  و یا اینکه سربازان و افسران از دستورات سرپیچی می کردند. و تنها چاره این مشکل خارج کردن ناو از منطقه بحران است . گر چه خروج ناو ممکن است به خالی شدن زیر پای حمد بن ثانی آل خلیفه منجر شده و حکومت این جزیره کوچک از سیطره آمریکا خارج شود. اما افتضاح تسلیم شدن ناو به نیروهای ارتش اسلام بسیار ننگین تر برای ایشان خواهد بود.

راه اندازی آزمایشی خبرگزاری دلدار نیوز

اجرای آزمایشی پایگاه خبری تحلیل دلدلر نیوز به تازگی شروع شده است. و علاقه مندان به اخبار سیاسی تحلیلی اجتماعی و دینی می توانند به مراجعه به این پایگاه از جدیدترین تحولات منطقه و جهان با اطلاع شوند. جهت ورود به این پایگاه اینجا را اشاره کنید.

خاطراتی از شهید طهرانی مقدم و بستن تنگه هرمز و توپ ضد کشتی

خاطراتی از شهید طهرانی مقدم و بستن تنگه هرمز و توپ ضد کشتی:


ادامه مطلب ...

سعودی به سه برابر قیمت F15 خرید

به گزارش راصد الاخباریه در حالی که 550 هزار بیکار در عربستان وجود دارد   22 درصد جمعیت عربستان فقیر هستند ، عربستان سعودی پنجشنبه گذشته حدود 30 میلیارد دلار از آمریکا هواپیما خرید. سعودی که این جنگنده ها را به سه برابر قیمت خردیده است و نیمی از روزنامه های عربستانی اشاره داشتند که سعودی ها این جنگنده ها را مقابله با تهدید های فارس [ایران] خریداری کرده اند. همچنین یک فرد آگاه ابراز داشته که خرید این جنگنده های F15 در  توازن قوا بین عربستان و رژیم صهیونیستی که F22 و F35 دارد ، تآثیر ندارد.

 وزارت کار عربستان سعودی گزارش داده است که تعداد متقاضیان برای مزایای بیکاری بالغ بر یک میلیون نفر می رسد و 22 در از جمعیت این کشور پادشاهی فقیر و براساس آمار گزارش سالانه وزارت امور اجتماعی ، سه میلیون عربستانی زیر خط فقر هستند.

 

"ابو فهد ،" ملقب به "عقاب خاموش " گفت :، "این چند هواپیما ، شامل یک رادار پیشرفته و اختفا و بهبود ویژگی های دفاع هوایی می باشند.""ابو فهد" برای پاسخ به ده ها تن از خوانندگان گفت "F - 15"  ها کهنه است.  "ارتش ایالات متحده به دنبال نوسازی سلاح های یشان و خلاص شدن از شر  قدیمی  ها هستند، به خصوص در زمان بحران های اقتصادی" ، و گفت "قابلیت تهاجمی و دفاعی هواپیما " ، در مقایسه با نسل جدیدی  جنگگنده های "F - 35" یا "F - 22" ، فروخته شده توسط ایالات متحده به اسرائیل برابر است.


پس از آن یک مهندس IT بیکار عربستانی گفت : بزرگترین فاجعه این است که عربستانی ها این جنگنده ها را به سه برابر قیمت خریده اند در حالی که با کمتر از نصف این قیمت هم بفروش می رسند.

منبع: راصد

مردم ایران 9 دی دوباره آفریدند

مردم همیشه قهرمان ایران بار دیگر در سالروز حماسه 9 دی و به عشق امام حسین و ولایت فقیه یک حماسه 9 دی دیگر آفریدند.






رزمایش ولایت 90 : صاعقه

در ادامه رزمایش ولایت 90 عملیات بمباران هوایی جنگندهای نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران (IRIAF) انجام شد.

نیروی دریایی ایران با راه اندازی رزمایش عظیم 10 روزه "ولایت 90"  در تاریخ 24 دسامبر  منطقه را از شرق تنگه هرمز در خلیج فارس تا خلیج عدن را پوشش داده است.

ایران در طول سال گذشته،  پیشرفت های مهمی در بخش دفاعی خود و خودکفایی در تولید تجهیزات مهم نظامی و سیستم های به دست آورده است. این کشور بارها و بارها روشن کرده است که پیشرفت  نظامی خود را صرفا بر اساس دکترین دفاعی کشور را بازدارندگی به پیش می برد و هیچ تهدیدی برای کشورهای دیگر به شمار نمی آید.

منبع: پرس تی وی انگلیسی

ادامه مطلب ...