خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

آزادی بیانم آرزوست

طوطیان سخن گو آورده اند که از صد سال پیش تاکنون در دیار غرب و یانک شمالی و آنگولاساکسون گفته اند : «Freedom of speech» و هی باز دوباره گفتند که «Freedom of speech» و هی باز سه باره گفتندندی و فریاد زدندی، و این یانکی ها بسی رنج بردند که ما آزادی بیان داریم و شما ندارید و ما با منطق هر حرفی را میشنویم و شما طور دیگری فکر می کنید و در مدخل «آزادی بیان» در دایرة المجهولات «ویکی پدیا» عقاید شیعه را به مذبح بردندی و پیامبر اسلام و مراجع تقلید شیعه را و هر کس را که خوش نداشتندی مخالف آزادی بیان وانمود کردند. غافل از اینکه این مدخل در مورد خود آزادی بیان است و نه بر له ازادی بیان. خودخواهان و خودپسندان قلم برخلاف سنت «ویکی پدیا» زدند، سنت شکستند و قلم بر خلاف استانداردهای عرفی و مکتوب زدند. و دموکراسی و خواست عامه را بی اهمین پنداشتند.

به پیامبران الهی از داوود و سلیمان نبی علیه السلام تا خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی همه گونه تهمت و افترا زدندی و پیامبران الهی با دروغ  در افکار عمومی کوچک و حقیر کردند. و کتاب مقدس خود ، تورات را به بهانه ازادی بیان ویرایش نمودند و برای پیامبران به بهانه آزادی بیان داستان های ساختگی زن بارگی نوشتند.

اما هر زمان که ما گفتیم؛ حرفمان را بریدند ، ما فریاد زدیم ؛ زبانمان را بریدند. نوشتیم؛ قلممان را شکستند ، فیلم ساختیم، فیلممان را سوزاندند، شبکه تلوزیونی زدیم ؛ آنرا از روی هاتبرد کندند و جایش را شخم زدند و گندم کاشتند. انگار اینجا نیشابور است در عصر حمله مغول به خراسان.

این چه آزادی بیان است که فقط برای مسخره کردن و تخریب مقدسات کاربرد دارد اما برای نشر حقایق کاربردی ندارد؟

اسمش را بگذارید Freedom of hobbyhorse خیلی با مسما تر است.

حفاظت از پایتخت روس با پنجاه گردان اس 400

به گزارش خبرگزاری انصارالمهدی به نقل از  سایت خبری «آرم اکسپو» ، وزارت دفاع روسیه برای حفاظت از پایتخت روسیه بیش از پنجاه گردان اس400 را به کار گیری نموده است.

این گردان ها از خاور دور تا پایتخت مستقر شده اند . در مناطق استارخان ، آشولوک، کاپاستین نیز مسقر هستند.

هر مجموعه از S400، که در غرب به نام «Growler» "غرغرو" شناخته می شود، قادر به شلیک به یک هدف موشکی متحرک، با سرعت 2800 متر در ثانیه است، و از سوی دیگر به یک شیء در ارتفاع 56 کیلومتری است. ویژگی "پیروزی" در مبارزه واقعا قابل توجه است.

نشانه روی و شلیک به طور همزمان بر روی 36 هدف، پرواز صدها مایل دورتر از موقعیت ضد هوایی موشک و امروز قادر است بالاتر از هر سیستم دیگر، دفاع هوایی داشته باشد.
به نقل از «آرم اکسپو» این رویداد ها باعث افزایش علاقه خارجیان  به S-400 به خصوص در چین است.

ترجمه توسط خودم

ادامه مطلب ...

شهدای حجاز

شهدای حجاز که تصاویرشان بر دیوارهای شهرمان نقش می بندند.

چه جوانهایی ، که بدست مزدوران آل سعود به شهادت نرسیدند.

شیعه با رنگ شهادت آشناست

 

گروه جهادی علویون قم ( قسمت اول)

زلزله آذربایجان در نیمه ماه محرم مصادف با 27 مرداد ماه به وقوع پیوست . یک هفته پس از زلزله، عملیات آوار برداری بطور کامل انجام شد و عملیات عمرانی آغاز گردید. پروژه های ساختمانی توسط دانشجویان قمی انجام می گردد. و هنوز هم ادامه دارد:

به عکسهای بیشتر در ادامه مطلب توجه کنید

ادامه مطلب ...

فضانوردان ایرانی جایگزینی برای فضانوردان غربی

داشتم سایت «اسپیس کرفت» را می چریدم ( یعنی براوز می کردم) که یکدفعه متهیر شدم، برای اولین بار پرچم ایران را بالای سایت دیدم. سایت اسپیس کرافت جز سایت های مورد علاقه من هست که معمولا اخبار آنرا چک می کنم. اخبار راجع به جدیدترین فناوری های فضاپیما و ماهواره است که در این سایت منتشر می گردد. معمولا راجع به ناسا و شرکت های غربی می نویسد! من هم که از سالهای دور به کارتون دژ فضای که از شبکه دو پخش می شد،  ارادت خاصی داشتم. هر چی اسپیس شیپ و فضا پیما می فرستن تو آسمون یا در حال ساخته شدن است ،  خبرشو توی این سایت می زنند. برایم فوق العاده جالب شد که پرچم ایران هم بالاخره توی این سایت به نمایش گذاشته شد. گر چه نویسنده سایت هم نامردی نکرده و آخرش اسم مجعول رژیم صهیونیسیتی را توی متن آورده است. نویسنده نوشته ایرانی ها رسماً اعلام کردند در سال 2019 انسان به فضا می فرستند. بعدش نویسنده نوشته به نظر نمی آید که ایرانی ها بتونند یه همچین کاری را بکنند! ادامه مطلب ...