خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

آزادی بیانم آرزوست

طوطیان سخن گو آورده اند که از صد سال پیش تاکنون در دیار غرب و یانک شمالی و آنگولاساکسون گفته اند : «Freedom of speech» و هی باز دوباره گفتند که «Freedom of speech» و هی باز سه باره گفتندندی و فریاد زدندی، و این یانکی ها بسی رنج بردند که ما آزادی بیان داریم و شما ندارید و ما با منطق هر حرفی را میشنویم و شما طور دیگری فکر می کنید و در مدخل «آزادی بیان» در دایرة المجهولات «ویکی پدیا» عقاید شیعه را به مذبح بردندی و پیامبر اسلام و مراجع تقلید شیعه را و هر کس را که خوش نداشتندی مخالف آزادی بیان وانمود کردند. غافل از اینکه این مدخل در مورد خود آزادی بیان است و نه بر له ازادی بیان. خودخواهان و خودپسندان قلم برخلاف سنت «ویکی پدیا» زدند، سنت شکستند و قلم بر خلاف استانداردهای عرفی و مکتوب زدند. و دموکراسی و خواست عامه را بی اهمین پنداشتند.

به پیامبران الهی از داوود و سلیمان نبی علیه السلام تا خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی همه گونه تهمت و افترا زدندی و پیامبران الهی با دروغ  در افکار عمومی کوچک و حقیر کردند. و کتاب مقدس خود ، تورات را به بهانه ازادی بیان ویرایش نمودند و برای پیامبران به بهانه آزادی بیان داستان های ساختگی زن بارگی نوشتند.

اما هر زمان که ما گفتیم؛ حرفمان را بریدند ، ما فریاد زدیم ؛ زبانمان را بریدند. نوشتیم؛ قلممان را شکستند ، فیلم ساختیم، فیلممان را سوزاندند، شبکه تلوزیونی زدیم ؛ آنرا از روی هاتبرد کندند و جایش را شخم زدند و گندم کاشتند. انگار اینجا نیشابور است در عصر حمله مغول به خراسان.

این چه آزادی بیان است که فقط برای مسخره کردن و تخریب مقدسات کاربرد دارد اما برای نشر حقایق کاربردی ندارد؟

اسمش را بگذارید Freedom of hobbyhorse خیلی با مسما تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد