خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

مسجد را نفروشید

عده ی مسئولین سودجو در شهرک صبای شهر قم قصد به فروش رساندن زمین مسجد را دارند. عده ای از اهالی محله شهرک صبا  در قم نیز با انتشار یک شبنامه مراتب اعتراض خود را به اطلاع عموم مردم رسانده اند. و از عموم مردم مسلمان درخواست کرده اند تا علیه تجاوز گران اقدام کنند.


به ادامه مطلب توجه کنید.

ای مردم به هوش باشید که برخی از مسئولین مجتمع مسکونی صبا در شرق شهر قم قصد فروش زمین های مربوط به احداث فضای سبز و مسجد را دارند. طبق شبنامه منتشر شده توسط برخی از اهالی دلسوز مجتمع صبا ؛ تمام زمینهای تجاری واقع در خیابان اصلی 24متری عدالت از جنب نانوایی لواشی تا باطری سازی غفاری توسط مسولین اسبق آقایان ق و پ  به فروش رفته است و به دلیل اینکه هیچ گونه واکنشی از سوی مردم انجام نگرفته و خیال آنها از این که این مجتمع دارای هئیت مدیره نمی باشد راحت است ، پس اقدام به فروش آن زمینها کرده اند و زمینهای تجاری بر خیابان به غارت رفته است.

نویسندگان این شبنامه منتشر کرده اند که : هم اکنون نیز در داخل مجتمع اقدام به فروش زمینهای فضای سبز مجتمع نموده اند و هیچ کس جلوی ساخت و ساز آنها را نگرفته است.

بیائید دست اتحاد به هم بدهیم و حق از دست رفته خود را زنده کنیم و نگذاریم غارت گران به راه خود ادامه بدهند. از طرق قانون پیش برویم و حق خودمان را از آنها بگیریم .

زمینی که مربوط به مسجد در لاین 6 می باشد هم اکنون در خطر فروش است، تا اقدام نکرده اند از طریق قانون جلوی انها را بگیریم. و دست تجاوز گران را کوتاه کنیم.


اینگونه شب نامه های نشان از غیرت های بیدار مردم مسلمان دارد و نشان می دهد اگر خواب باشیم و غفلت بورزیم همیشه افراد سودجو و فرصت طلب هستند تا امکانات و اموال عمومی را به نام خود مصادره کنند. همیشه باید بیدار بود تا جلوی زمین خواری ها را گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد