خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

چریک





بازی رایانه‌ای «چریک» ماجرای یک رزمنده بسیجی است که با داشتن کمترین امکانات نظامی در برابر تهاجم دشمنان بعثی به دفاع می‌پردازد و به صورت اول شخص طراحی شده است.
این بازی رایانه‌ای به همت مؤسسه «عصر بازی پارس» طراحی و ساخته شده و بزودی روانه بازار می شود.



منبع:
 فارس
رجانیوز

امام خامنه ای از دیدگاه رهبر شیعیان مدینه

شیخ کاظم‌العمری رهبر شیعیان مدینه مورد امام خامنه ای گفت:
سخنان رهبر انقلاب ایران راهگشای متفکران است

خبرگزاری فارس: رهبر شیعیان مدینه با اشاره به اینکه بیانات شیوای رهبر انقلاب اسلامی ایران راهگشای تمام متفکران، اندیشمندان و علمای جهان است، گفت: ملت ایران باید به وجود چنین شخصیتی ببالد.

خبرگزاری فارس: سخنان رهبر انقلاب ایران راهگشای متفکران است

 ایشان با گفتار بلیغ و روشنگرانه خود راه درست و روشن را پیش پا می‌گذارند.
وی با بیان اینکه نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران بسیار جامع و دوراندیشانه است، تصریح کرد: ملت ایران از وجود چنین شخصیتی باید به خود ببالد.
رهبر شیعیان مدینه به برگزاری همایش بیداری اسلامی در چند هفته گذشته در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در این کنگره بین‌المللی آیت‌الله خامنه‌ای با سخنان گرم و دلنشین خود رهنمود بسیار مناسب و خوبی را به جهان اسلام برای ادامه حرکت‌های بیدارگونه خود ارائه کردند.
وی سطح این همایش را بسیار بالا برشمرد و عنوان کرد: سخنرانی با شکوه رهبر انقلاب اسلامی و همچنین رئیس جمهور ایران سطح برگزاری این کنگره بین‌المللی را دو چندان کرده بود.
العمری تأکید کرد: دنیای اسلام با توجه به سخنان دلسوزانه رهبر مسلمین جهان در این سمینار دید بسیار خوبی را نسبت به ایران پیدا کرده است.
وی ایرانیان را ارادتمند به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت دانست و متذکر شد: در هیچ زمانی چنین نگاهی نسبت به ایران با این اقتدار و شکوه وجود نداشته است.
رهبر شیعیان مدینه اعلام کرد: برگزاری این همایش فرصت خوبی برای تعمیق این گونه نگاه‌ها شد.
وی با اشاره به شهادت برهان‌الدین ربانی فعال مصلح و اندیشمند افغانی پس از برگزاری سمینار بیداری اسلامی بیان داشت: رهپویان واقعی راه حق در برابر این گونه حرکت‌های ددمنشانه سر تعظیم فرود نمی‌آورند.
العمری با تهنیت و تبریک به خانواده شهید برهان‌الدین ربانی خاطرنشان کرد: مردم اهل صحبت خدا آماده شهادت بوده و از این امر نمی‌ترسند.
وی شهادت را راهی به سوی پیروزی ذکر کرد و یادآور شد: خداوند به صالحان درگاهش وعده به این امر داده است.
رهبر شیعیان مدینه با بیان اینکه دشمنان اسلام از برگزاری چنین همایش‌های بیدار گونه‌ای کاملاً در هراسند، بیان داشت: برای همین ترس دست به چنین ترورها و وحشیگری‌ها می‌زنند.
وی تأکید کرد: با این حال چنین حرکاتی منجر به حرکت خیل عظیم مردم به سمت اسلام ناب محمدی(ص) می‌شود.

منبع: فارس

محسن صمدف را آزاد کنید


مرگ بر رژیم صهیونیستی

مرگ بر الهام ضد اسلام

 مردان خدا را آزاد کنید.

رژیم جبار ضد اسلام و ضد انسانیت الهام علیف حکم زندان طولانی مدت برای مسلمان مجاهد فی سبیل الله صادر کرده است. و ما این اقدام ظالمانه این رژیم را محکوم می نماییم.

مدت حبس مجاهدین که از طرف دادگاه رژیم دیکتاتوری آذربایجان صادر شده است به شرح زیر می باشد:

محسن صمد ‌اف رئیس حزب 12 سال، فردوسی محمد رضا اف 10 سال، دیانت صمد اف عضو فعال حزب 10 سال، واقف عبدالله اف 11 سال، روح الله آخوند زاده رئیس بخش آستارای حزب 11 سال و 6 ماه، حجت الاسلام سید فرامیز عباس اف 11 سال و ذوالفقار میکائیل زاده 5 سال حبس تعزیزی.

یا صاحب الزمان کجایی 


منبع: خبرگذاری فارس http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900715000723


عربستان و ادعای حمایت از سرزمین های عرب

در حالی عربستان ادعای حمایت از سرزمین های عربی را دارد که دو جزیره استراتژیک از حجاز سالهاست در اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد.

عربستان که خود دائیه حمایت از سرزمین های به اصطلاح عربی را دارد و به همین بهانه نیز همواره با مردم مسلمان ایران ستیز دارد ، حتی قادر نیست سرزمین های اشغال شده خود را از رژیم صهیونیستی پس بگیرد.

تصویر جزایر تیران و صنافیر

منبع خبرگذاری فارس