خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

فضانوردان ایرانی جایگزینی برای فضانوردان غربی

داشتم سایت «اسپیس کرفت» را می چریدم ( یعنی براوز می کردم) که یکدفعه متهیر شدم، برای اولین بار پرچم ایران را بالای سایت دیدم. سایت اسپیس کرافت جز سایت های مورد علاقه من هست که معمولا اخبار آنرا چک می کنم. اخبار راجع به جدیدترین فناوری های فضاپیما و ماهواره است که در این سایت منتشر می گردد. معمولا راجع به ناسا و شرکت های غربی می نویسد! من هم که از سالهای دور به کارتون دژ فضای که از شبکه دو پخش می شد،  ارادت خاصی داشتم. هر چی اسپیس شیپ و فضا پیما می فرستن تو آسمون یا در حال ساخته شدن است ،  خبرشو توی این سایت می زنند. برایم فوق العاده جالب شد که پرچم ایران هم بالاخره توی این سایت به نمایش گذاشته شد. گر چه نویسنده سایت هم نامردی نکرده و آخرش اسم مجعول رژیم صهیونیسیتی را توی متن آورده است. نویسنده نوشته ایرانی ها رسماً اعلام کردند در سال 2019 انسان به فضا می فرستند. بعدش نویسنده نوشته به نظر نمی آید که ایرانی ها بتونند یه همچین کاری را بکنند!

داشتم سایت «اسپیس کرفت» را را می چریدم ( یعنی براوز می کردم) که یکدفعه متهیر شدم، برای اولین بار پرچم ایران را بالای سایت دیدم. سایت اسپیس کرافت جز سایت های مورد عاقه من هست که معمولا اخبار آنرا چک می کنم. اخبار راجع به جدیدترین فناوری های فضاپیما و ماهواره است که در این سایت منتشر می گردد. معمولا راجع به ناسا و شرکت های غربی می نویسد! من هم که از سالهای دور به کارتون دژ فضای که از شبکه دو پخش می شد،  ارادت خاصی داشتم. هر چی اسپیس شیپ و فضا پیما می فرستن تو آسمون یا در حال ساخته شدن است ،  خبرشو توی این سایت می زنند. برایم فوق العاده جالب شد که پرچم ایران هم بالاخره توی این سایت به نمایش گذاشته شد. گر چه نویسنده سایت هم نامردی نکرده و آخرش اسم مجعول رژیم صهیونیسیتی را توی متن آورده است. نویسنده نوشته ایرانی ها رسماً اعلام کردند در سال 2019 انسان به فضا می فرستند. بعدش نویسنده نوشته به نظر نمی آید که ایرانی ها بتونند یه همچین کاری را بکنند!

حالا بماند که ایران می تواند یا نمی تواند موجودات زنده انسانی را به فضا برفرستد ، نویسنده به نقل از صحبت های اخیر آقای پریزدنت احمدی نژاد اینها را گفته و آخر متن هم گفته ایرانی ها خیلی بلندپروازانه فکر می کنند و موشک هاشون برد کمتر از یک دور کره زمین دارد.

حالا به حال ما که تا اینجای داستان را آمدیم ، پس حتما بقیه راه را هم می توانیم برویم.

من آنم که رستم بود پهلوان ، نه! نه ! اشتباه نکنید ، من خود رستم هستم!

منظورم از «من» ، فرد فرد هر ایرانی است!

با افتخار یک ایرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد