خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

حجاب فرمان الهی و چالش جریان انحرافی

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ۚ ذَٰلِکَ أَدْنَىٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا ﴿سوره احزاب آیه ٥٩﴾

اى پیامبر ! به همسرانت و دخترانت و همسران کسانى که مؤمن هستند بگو : چادرهایشان را بر خود فرو پوشند [تا بدن و آرایش و زیورهایشان در برابر دید نامحرمان قرار نگیرد . این [پوشش] به اینکه [به عفت و پاکدامنى] شناخته شوند نزدیک‏تر است ، و در نتیجه [از سوى مردم بی تقوا] مورد آزار قرار نخواهند گرفت ؛ و خدا همواره بسیار آمرزنده و مهربان است.


ادامه مطلب ...

راه شهید طهرانی مقدم ادامه دارد

سردار امیرعلی حاجی زاده روز شنبه در حاشیه مراسم هفتمین روز شهدای غدیر (حادثه ملارد کرج) در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: سردار شهید تهرانی مقدم رییس سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات سپاه شاگردان زیادی را طی دهه های اخیر پرورش داده است که با شناخت کامل از اهداف این شهید والا مقاوم راه او را ادامه خواهند داد.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شادی سران رژیم صهیونیستی به دنبال وقوع این حادثه خیلی دوام نخواهد آورد زیراهمان طوری که سردار شهید تهرانی مقدم تا به امروز گمنام بود ما سربازان گمنام زیادی داریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سپاه حضور دارند و این مسیر را ادامه خواهند داد. این جوانان تا نابودی قطعی رژیم صهیونیستی این مسیر را ادامه می دهند و خوشحالی آن ها خیلی ادامه پیدا نخواهد کرد.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مسیری که سردار شهید تهرانی مقدم دنبال می کرد برای ایجاد اقتدار و توانمندی نظام بود و این مسیر با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.


منبع: مقاومت اسلامی

پیام مقام معظم رهبری در مورد احمد رضایی فرزند سردار محسن رضایی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت فرزند دکتر محسن رضایی را به وی تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی 

جناب آقای دکتر محسن رضائی دامت توفیقاته 
مصیبت درگذشت فرزند عزیزتان را به شما و همسر محترمه و دیگر بازماندگان صمیمانه تسلیت میگویم و از خداوند متعال صبر و آرامش برای شما و رحمت و آمرزش برای آن مرحوم مسألت مینمایم. 

سیدعلی خامنه‌ای
 28 آبان 90
تصویری از مراسم تشیع جنازه

سوء استفاده پدیده شاندیز از سال جهاد اقتصادی

پس از سهل انگاری عمدی یا غیر عمدی دولت نهم در کسب فیض از فرصت سال جهاد اقتصادی ، مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز سعی دارد نام گذاری سال جهاد اقتصادی را به نام خود مصادره کند. اگر رئیس جمهور احمدی نژاد از فرصت بدست آمده استفاده می کردند و طرح های زیر بنایی و عمرانی شهری و روستایی را با نام سال جهاد اقتصادی افتتاح می کردند و از صدا و سیما آقای ضرغامی این امر را تبلیغ می کردند ، دیگر امثال شرکتهای اقتصادی لوکس و سرمایه داری نظیر پدیده شاندیز جرات نمی کردند ، سال جهاد اقتصادی را به نام خود مصادر کنند یا اینکه از عواطف و احساسات مردم ایران نسبت ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای سوء استفاده کنند.

در سال جهاد اقتصادی ما انتظار داشتیم طرحهای زیر بنایی ، مخابراتی ، صنعت آی تی ، جذب نخبگان علمی ، برنامه ریزی احداث کارخانه جات هواپیماسازی و ... را بیشتر شاهد باشیم که متاسفانه ندیدیم اما امیدمان را هنوز از دست نداده ایم.


مراسم تشیع جنازه احمد رضایی فردا برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، پس از شش روز پیگیری و هشت روز از درگذشت مرحوم احمد رضایی در نخستین ساعات بامداد امروز ، پیکر آن مرحوم به ایران منتقل و مستقیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به پزشکی قانونی انتقال یافت تا پس از طی مراحل ، برای مراسم تشییع و خاکسپاری آماده شود .

این گزارش حاکیست قاضی پرونده مرحوم احمد رضایی در کشور امارات متحده عربی، از دادن هرگونه اسناد و مدارک حتی وسایل شخصی همچون موبایل ، کامپیوتر و لباس شخصی آن مرحوم خودداری کرده است .

قاضی پرونده مدعی است که تحقیقات هنوز ادامه دارد و تنها نظر یک نفر پزشک را رسما دریافت کرده، ولی دیگر مراجع از جمله پلیس جنایی، هنوز اعلام نظر نکرده اند . 

قابل توجه است که مدیریت هتل محل اقامت مرحوم احمد رضایی نیز، از دادن نسخه ای از فیلم هایی که توسط دوربین های مدار بسته داخل هتل، که کلیه ترددها به داخل هتل را به مدت سه روز ثبت و ضبط می کند به نماینده خانواده رضایی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات خودداری کرده است .

گفتنی است پیکر مرحوم احمد رضایی ساعت 8:30 دقیقه صبح فردا (شنبه ) از شهرک شهید دقایقی تشییع خواهد شد.مراسم یادبود وی نیز روز دوشنبه (۳۰/۸/۹۰) در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرای سابق) از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۶: ۳۰ برگزار خواهد شود.


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سردار محسن رضایی

اسرائیل تهدید اتمی برای تمام دنیاست

خطیب نماز جمعه قم در خطبه های مراسم سیاسی عبادی امروز به تجهیزات اتمی رژیم صهیونیسیت اشاره داشتند و افشاء کردنداسرائیل یک موشک بردبلند با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را به تازگی مورد آزمایش قرار داده است. سردمداران این رژیم خیلی تلاش کردند که خبر این آزمایش منتشر نشود.

ادامه مطلب ...

اوباما و توهم جنگ با ایران

نکنه فکر کردی راستی راستی داری با ایران می جنگیدی!

تفاوتهای جنگ تحمیلی ایران و اسرائیل 6



سایر تفاوتها:
از آغاز جنگ تحمیلی ایران و عراق تا سال 1362 ابتکار عمل در دست عراق بود و ارتش عراق پیروزمندانه در خاک ایران پیشروی می کرد. بعد از عملیات فتح المبین و فتح خرمشهر ابتکار عمل از دست عراق خارج شد و تقریبا صدام بازنده جنگ شد. پس از فتح شهر بصره توسط رزمندگان اسلام دیگر مسلماً صدام شکست خورده جنگ بود. و هیچ امیدی به حفظ و بقای صدام نبود.
در همین زمان آمریکا ، انگلیس و فرانسه به یاری صدام شتافتند و شوروی تانک های T72 و فرانسه هواپیما و خلبان ، آلمان سلاح شیمیایی و کویت و عربستان دلار و آمریکا آواکس به عراق دادند . عراق حتی خلبان نداشت ، بر فرض که غربی ها به عراق هواپیمای جنگنده می دادند، چون اکثر خلبان های ارتش منظم عراق در 3 سال اول جنگ کشته یا اسیر شده بودند، عراق توانایی بهره گیری از نیروی هوایی خود را نداشت. به همین دلیل فرانسه خلبان اجاره ای در اختیار صدام گذاشت.
بواسطه حمایت های نظامی و اطلاعاتی غرب، صدام توانست تا 1368 جنگ را اداره کند. وگرنه عملا پس از فتح خرمشهر دیگر صدام وجود خارجی نداشت.



در جنگ تحمیلی آمریکا و ایران ، زمانیکه آمریکا توان نظامی و مناطق استراتژیک خود را از دست بدهد، دیگر کشور ابرقدرتی وجود نخواهد داشت که به یاری آمریکای شکست خورده بشتابد. مگر اینکه آمریکایی ها بطرف ئی تی ها دست یاری دراز کنند و جنگ ستارگان به راه بیاندازند.
توان نظامی و اقتدار اسلامی ما به جمهوری اسلامی ایران این فرصت را می دهد که شش ماه اول جنگ و بمباران های اتمی آمریکا و موشکباران های اسرائیل را پشت سر بگذارد. و پس فداکاری و ایثار رزمندگان ارتش اسلام تحت سایه امام زمان ، جهان سقوط خواهد کرد. شش ماه اول جنگ تحمیلی ایران و آمریکا معادل 4 سال اول جنگ تحمیلی ایران و عراق می باشد. عملا پس از طی شدن شش ماه اول جنگ رژیم سرمایه داری اوباما سقوط خواهد کرد.

صحنه ای از نظامیان غربی در حال احترام نظامی به دیکتاتور آمریکا اوباما

صحنه ای تجهیزات نظامی آمریکا و آسیب پذیری آنها در مقابل اثر طبس

تفاوتهای جنگ تحمیلی ایران و اسرائیل 3

در سال 1358 ایران هیچ گونه نیروی نظامی منسجمی نداشت و البته این ایمان و فداکاری اندک نیروهای ژاندارمری و سپاه خرمشهر بود که شش ماه اول جنگ مدیریت شد. بنی صدر رئیس جمهور منحرف شده وقت با تاکید بر استفاده از نیروی هوایی توانست در همان روزهای اول جنگ ضربه سنگینی بر نیروی هوایی عراق وارد سازد. ارتش ایران 1358 یک ارتش ساختارنایافته و درهم و برهم و بسیاری از تیمسارها و سرهنگ ها از طرفداران رژیم رضاخانی بودند، و حاظر نمی شدند جان خود را برای حکومت جمهوری اسلامی به خطر بیاندازند. بسیاری از افسران آموزش دیده و متخصص ارتش نیز در گیرودار انقلاب کشور را ترک کرده بودند و سازمان ارتش ایران ناقص بود. تقریبا ارتشی وجود نداشت.
عراق با وجود اینکه مساحتش تقریباً یک سوم مساحت ایران بود به برکت پولهای نفتی و کمک های عربهای مرعوب از شیوه حکومت حمهوری اسلامی در ایران ، به یک پادگان نظامی مجهز تبدیل شد.

امروز ارتش ایران یک ارتش ولایتمدار و متعهد و متخصص است . در بسیاری از فناوری ها و تجهیزات روز نظامی دنیا خود را آراسته است. تمام ایران امروز پادگان نظامی است. ایران هشتادمیلیون ارتش مسلح آموزش دیده دارد.
گر چه اطرافیان رئیس جهمور ایران 1390 کمی از ولایتمداری دور شده اند، اما ملت ایران بسیار آگاه و هوشیار می باشند. ساختارهای نظامی و سازمان دفاعی ایران کاملا تکمیل و ساختارهای بای پاس ایجاد شده اند.


متاسفانه عکس مناسبی برای آقای دکتر احمدی نژاد و اطرافیانشان که به این پست بخورد نیافتم.

تسلیت شهادات پاسدارن اسلام

شهادت 17 نفر از پاسدارن انقلاب اسلامی را در حادثه پادگان ملارد را به محضر امام زمان حجة بن الحسن العسگری و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنیم . و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل خواستاریم.

اللهم عجل لولیک الفرج

تفاوتهای جنگ تحمیلی ایران و اسرائیل با جنگ ایران و عراق

در جنگ ایران و عراق هر دو کشور مسلمان و نیمی از ارتش صدام شیعه بودند. به همین دلیل سربازان ایرانی همیشه در کشتن نفرات عراقی در تردید بودند و هواپیماهای ایرانی که برای بمباران مناطق نظامی و استراتژیک عراق می رفتند معمولا در شیرجه اول شلیک نمی کردند و شیرجه اول را فقط به عنوان اخطار شلیک انجام می دادند تا نیروهای زنده و غیرنظامیان منطقه بمباران را ترک کنند.

در گرفتن اسرای عراقی و جمع آوری اسرا نیروهای ارتش اسلام با خوشرفتاری و احسان برخورد می کردند. و در دژبان ارتش هزینه های بسیاری صرف نگهداری و رفاه اسرا می شد و با اسرا مثل مهمان رفتار می گردید. بدلیل اینکه اسرای عراقی مسلمان و اکثراً شیعه بودند.


در جنگ بین ایران و اسرائیل هیچ گونه رحم و مروتی از جانب نیروهای ارتش اسلام در کار نخواهد بود. ملت یهود هیچ وقت با مسلمانان در صلح و آشتی نبوده اند. زمانیکه یک سرباز ایرانی یک نظامی اسرائیلی را ببیند در کشتن او لحظه تردید نخواهد کرد و بلا فاصله او را خواهد کشت.


در جنگ ایران و عراق برخی نیروهای ایرانی به زبان عربی تسلط داشته و برخی نیروهای پاسگاه حمیده تا بغداد برای شناسایی می رفتند. کوه های کردستان مرز و مرزبانی نداشتند و نیروهای ارتش و سپاه ایران با یاری پش مرگان غیور کرد توانستند به خاک عراق نفوذ کنند و شمال به بغداد نزدیک شوند.

در همین زمان حاج عباس متوسلیان و یک گردان از نیروهای لشگر 23 تکاور به سوریه رفته و در نزدیکی مرزهای اسرائیل اردو زدند تا بتوانند همزمان با جنگ عراق با اسرائیل نیز وارد جنگ شوند.

که بدلیل کارشنکی و تبانی  حافظ اسد رئیس جمهور وقت سوریه و تبانی با معاندین لبنانی این نیروها کاری از پیش نبردند.


در سالهای دهه 60 بدلیل اینکه ایران فاقد تکنولوژی موشکی بود جهت حمله به منطقه خاصی می بایست نیروی انسانی به منطقه اعزام می کرد. به همین دلیل حضور نیروهای نظامی ایران در نزدیکی منطقه فلسطین اشغالی الزامی بود.

گر چه امروز هم می توانیم نیروی انسانی مسلح و آموزش دیده را به هر کجای از اوکند تا واشنگتن دی سی و از استانبول تا قاهره اعزام کنیم. اما توانایی های موشکی ایران این امکان را می دهد که هر کجای سرزمین اشغال شده  فلسطین را بتوانیم خالی از سکنه کنیم.


در جنگ صدام با جمهوری اسلامی ایران ، در خاک عراق بسیاری بودند که به ایران یاری می رساندند ، کردهای غیور میهن پرست در شمال و شیعیان مقلد جریان صدر در مرکز  و شیعیان مقلد جریان حکیم در جنوب از حامیان مردم ایران بودند . اما صدام جنایتکار با کشتار شیعیان و اکراد رعب و وحشت ایجاد کرد و حتی بسیاری از شیعیان را بزور روانه جبهه های نبرد کرد. که این شیعیان در اولین فرصت خود را تسلیم نیروهای ایرانی می کردند.

در داخل ایران هم جریان های ملی گرا و منافقین خلق ایران نیز با صدام همکاری کرده و منافع و فرصت های جمهوری اسلامی ایران را نابود می کردند.


در جنگ تحمیلی ایران و رژیم صهیونیستی ، در داخل سرزمین های اشغالی ، نیروهای مجاهد حماس قادر خواهند بود که اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج کنند ، همچنین نیروهای حزب الله لبنان قادرند چندین کیلومتر از سرزمین فلسطین را آزاد کنند و ارتش اسرائیل را در شمال و شرق زمین گیرکنند. رژیم صهیونیستی نمی تواند نیروهای فلسطینی را به عنوان ارتش خود استفاده کند.

تکاوران چترباز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قادرند بلافاصله خود را به موقعیت حاج احمد متوسلیان برسانند و قدس را آزاد کنند.

برلوسکونی در خیل عشاق

سایت مجله اینترنتی اکونومیست تصویری را از نخست وزیر مستعفی ایتالیا منتشر کرده که این نخست وزیر منحرف اخلاقی در میان خیل عشاق در حال عشق بازی در حال بستن گره پروانه(پاپیون) خود است.


میراث دار ژولیوسزار تا دقایقی دیگر به زباله دان تاریخ می پیوندد.

هر اقدام نظامی اسرائیل، موجب نابودی آن می شود

 تل آویو به خوبی می داند که کوچکترین اقدامی در برابر ایران، یا علیه ایران با حیات آن مرتبط است. فقط ما نمی گوییم؛ بسیاری معتقدند که اگر چنین اقدام نظامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی صورت گیرد در واقع باید شاهد نابودی کامل اسرائیل از صفحه تاریخ باشیم.
 توانمندی ها و راهبردهای دفاعی ایران و تاکتیک هایی که پیش بینی شده، این را پیش روی ما قرار داده است.

ما امیدواریم در هیچ منطقه ای از جهان جنگی رخ ندهد، اما متاسفانه مردم دنیا با حاکمانی مانند آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها مواجه هستند، به همین علت هر لحظه ممکن است جنگی رخ دهد.

اگر در کشور ما و در منطقه ما چنین اتفاقی بیفتد، ما از آنچنان تجربه و توانایی برخورداریم که می توانیم مقاومت کنیم، مقاومتی که برای متجاوز شکننده خواهد بود و این شکننده برای آمریکایی ها جدی خواهد بود.
رژیم صهیونیستی در اندازه ای نیست که بتواند این ادعاها را عملی کند، ایران برگ های زیادی دارد و این برگ ها محدود به منطقه نیست، و در زمان مناسب از آنها استفاده خواهیم کرد.
اطلاعات خوبی درباره دشمنان داریم.

طبیعی است که برای مراکز انرژی هسته ای تمهیدات لازم به کار برده می شود، ما امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد اما اگر این اتفاق بیفتد مدل مشابهی می تواند باشد که در مناطق دیگر هم این اتفاق بیفتد.
ما اطلاعات نظامی خوبی درباره دشمنان داریم، اگر قرار باشد مراکز انرژی هسته ای ما هدف قرار بگیرد این اتفاق می تواند در مناطق دیگر هم بیفتد.

پایگاههای آمریکا و متحدانش در خلیج فارس در برد موشک های ایران اس

ایران کوشیده با تقویت توانایی های جنگ نامتقارن، ضعف نظامی اش را جبران کند
 
تاریخ جدید رقابت ایران و آمریکا نشان می دهد که ایران کوشیده با تقویت توانایی های جنگ نامتقارن، بر روی شکاف موجود در توانایی های نظامی اش پل بزند. ایران پس از شکست تاکتیکی از آمریکا در خلیج فارس طی عملیات آخوندک (1988)، تمرکزش را بر بالا بردن ظرفیت جنگ نامتقارن گذاشت که بر استفاده از تسلیحات هوشمند، مین های جنگی سبک، تاکتیک های حمله چندجانبه، و سد موشکی برای مقابله با نیروی دریایی آمریکا متمرکز است. با اینکه نمی توان از این سرمایه ها برای پیروزی قاطع مقابل آمریکا و دیگر قدرت ها در مقابله ای مستقیم در خلیج فارس سود برد، باز هم سرمایه های خوبی اند که مقابله با آنها دشوار است و به ایران امکان می دهند که با هشداری اندک یا بدون هشدار، با نیروهای نظامی بزرگ تری بجنگد.

تأسیسات آمریکا و متحدانش در خلیج فارس، و بخش هایی از اروپا در محدوده برد موشک های ایران است

 
تا وقتی که نیروی نظامی معمول ایران در مقایسه با نیروی نظامی همسایگانش ضعیف تر باشد، همچنان به پیشبرد برنامه موشک های بالستیکش ادامه می دهد تا هم به عنوان سلاح ارعاب و هم وسیله حمل کلاهک هسته ای، در صورت موفقیت ایران برای ساخت سلاح هسته ای، از آن استفاده کند. با توجه به حداکثر برد موشک های بالستیک ایران، تأسیسات آمریکا در خلیج فارس، متحدان آمریکا در خلیج فارس، و بیشتر بخش های جنوب شرقی اروپا در محدوده برد موشک های ایران خواهند بود. آمریکا سلاح مشخصی برای مقابله با دیگر سرمایه های نامتقارن ایران ندارد، اما در مورد موشک ها، ابزاری (ردیابی ماهواره ای و پوشش راداری) برای ردیابی دقیق و از بین بردن موشک های ایران با استفاده از کروزرهای ضدموشک بالستیک ایجیز و سامانه های موشکی زمین به هوای MIM-104 پاتریوت در منطقه مستقر کرده دارد.
 
* همچنان که سلاح های موشکی ایران پیشرفته تر می شود، سامانه های پدافندی آمریکا قدیمی تر خواهد شد
 
سامانه رادار پدافند موشکی که قرار است آمریکا در ترکیه بسازد بر توانایی های آمریکا برای ردیابی موشک های ایرانی می افزاید. بنابراین، آمریکا برای مقابله مستقیم با موشک های ایرانی در موقعیت بهتری نسبت به ایران با توانایی های فوق الذکر است. اما همچنان که سلاح های موشکی ایران پیشرفته تر و گسترده تر می شود، سامانه های پدافندی و پاتکی آمریکا برای مقابله کارآمد با موشک های ایران پیش پاافتاده تر خواهد شد.
 
* رقابت ایران و آمریکا در منطقه همچنان ادامه خواهد یافت
 
به هر حال، تا وقتی که تنگه هرمز منطقه ای از لحاظ استراتژیکی حیاتی است و ایران به دنبال بسط نفوذش به عنوان قدرتی در منطقه است، رقابت بین ایران و آمریکا ادامه خواهد داشت. ایران مدام گام هایی برای به چالش کشیدن حضور آمریکا در خاورمیانه و کم کردن قدرتش با استفاده از تاکتیک های نامتقارن برمی دارد، پس آمریکا هم نمی تواند بی تفاوت بنشیند و با این راهبرد ایران مقابله نکند. آمریکا برای مقابله با ایران، باید برداشت ایران از رقابت نظامی و توانایی های نظامی معمول و نامتقارن این کشور را دقیقاً مورد مطالعه قرار دهد و برای مقابله با سرمایه های نامتقارن ایران در منطقه راهی پیدا کند.

اطلاعیه روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری

اصحاب رسانه از انتشار مطالب غیر واقعی و خارج از مجاری رسمی خودداری کنند (۱۳۹۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۱)
روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اصحاب رسانه و تریبون از نقل و یا انعکاس هرگونه مطلب منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر معظم له، که خارج از مجاری رسمی دفتر مقام معظم رهبری منتشر می شود، به طور جدی خودداری نمایند.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
به رغم تذکراتی که تاکنون در جهت ابراز و نشر مطالب منتسب به رهبر معظّم انقلاب اسلامی و دفتر معظمٌ له داده شده، مجدداً با اظهاراتی غیر واقعی و بی اساس در تریبونهای عمومی خصوصاً در زمینه‌ی مباحث مهم و حساس مربوط به قانون اساسی مواجه شدیم که مایه تأسف بود.
امید است هم صاحبان تریبون و هم اصحاب رسانه به این مهم توجه کرده و از نقل و یا انعکاس هرگونه مطلب که خارج از مجاری رسمی دفتر مقام معظم رهبری منتشر می شود، بطور جدی خودداری نمایند.
روابط عمومی دفتر مقام معظّم رهبری
90/8/17

احتمال حمله نظامی ترکیه به ایران

استاد علی اکبر رائفی پور در سخنرانی حقیقت شکن که دقایقی پیش ایراد شد به بررسی وضعیت سیاسی و ژئوپلوتیک منطقه پرداختند. از آنجائیکه رژیم غاصب صهیونیستی اخیراً ایران را به حمله نظامی تهدید کرده است ، استاد رائفی مراتب نگرانی خود را از کشورهای همسایه ایران ابراز کردند. زیرا که این تهاجم نظامی احتمالاً از طریق یکی کشورهای همسایه ایران مثل پاکستان ، کشورهای عربی یا ترکیه انجام خواهد شد. لیکن  از آنجائیکه کشورهای عربی در گیر انقلابات داخلی هستند ، گزینه ترکیه با احتمال قوت بیشتر در آینده نزدیک مهره باقیمانده صهیونیزم بین الملل برای حمله به سرزمین ایران خواهد بود.

اردوغان و احمدگل هم اکنون نیز با متحد استراتژیک ایران یعنی سوریه در حال جنگ هستند و با تجهیز اطلاعاتی و تسلیحاتی مخالفان بشار اسد، این جنگ پنهان  را عملیاتی کرده اند.

رژیم صهیونیستی بزودی از طریق مرزهای ترکیه به خاک ایران اسلامی حمله نظامی خواهد کرد.

قاسم سلیمانی ابر قهرمان مستضعفین

همه ما قاسم سلیمانی هستیم» نحن جمیعاً قاسم سلیمانی

سیاستمداران و اسطوره نویسان غربی که همیشه بدنبال خلق ابرمردهایی برای مردم جهان بوده اند اکنون در جستجوی راهی برای  ترور سردار قاسم سلیمانی می گردند. زیرا ژنرال سلیمانی یک اسطوره زنده و ناجی مستضعفین مردم جهان است. اینک اسطوره ها و ابرمردهایی چون سوپرمن، بت من، جیمزباند، مردان ایکس، جک بائر و تمام افسانه های نجات مظلومین، در مقابل قدرت و توانایی سردار سلیمانی رنگ می بازد ، ابرمردی که از دره پنج شیر افغانستان به یاری شهید احمدشاه مسعود شتافته و در کردستان به یاری مبارزین علیه حکومت دیکتاتوری صدام رفته و تمام نقشه های آمریکایی ها را در جلب توجه مستضعفین عالم را کور می کند. مزودوران تروریست باراک اوباما از این پس باید در افغانستان و عراق و یمن و سومالی و ... به دنبال «ژنرال سلیمانی» بگردند و این «اَبَرجنگجوی بنیاد گرا» را به چنگ بیاورند و سرش را برای رییس جمهور آمریکا هدیه ببرند. [زهی خیال باطل]

«حاج قاسم سلیمانی» ، ( هیولای افسانه ای و بد من داستان های کمیک استریپ که امنیت آمریکایی ها را بر هم می زند) برای تمام ایرانیان انقلابی یک بسیجی تمام عیار در میان سپاهِ بسیجیان ولایت است که مانند بسیاری از هم رزمانش، تمام حیات خود را از ابتدای جوانی ، وقف نهضت حضرت روح الله کرده است .

«ژنرال سلیمانی» برای غربی ها شبحی مرموز است که سایه وار در کمین دشمنان می نشیند و ناگهان چون صاعقه فرود می آید. این جنگاور تحت تعقیب آمریکا و اسراییل ، برای فرزندان این آب و خاک همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که چشم به آزادی قدس شریف دارد.

«روئل مارک گرچت» کارشناس سابق بخش خاورمیانه سیا و عضو بنیاد «دفاع از دموکراسی‌ها» افاضه فرمودند: «سپاه پاسداران ایران را نمی‌توان مرعوب کرد مگر اینکه اعضای آن را بکشیم؛  قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس را باید بکشیم.»
روزنامه معتبر آمریکایی «مک کلثی» با بیان این مطلب نوشت:
«یکی از قدرتمندترین چهره‌های موجود در عراق، یکی از مقامات دولتی این کشور، یک رهبر شبه نظامیان، یک روحانی بلندپایه و یا یک فرمانده یا دیپلمات آمریکایی نیست. این فرد، یک ژنرال ایرانی است که هم‌اکنون بسیار پرنفوذتر از همه مقامات نامبرده شده است. ژنرال «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای قدس، شاخه فعال سپاه پاسداران ایران در عراق است که مأموریت این شاخه، گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه است. سلیمانی به عنوان مرد شماره یک تهران در عراق، عامل حمایت نظامی و مالی از گروه‌های گوناگون عراقی بوده و سعی در ناکام گذاشتن تلاش‌های آمریکا برای ایجاد دولتی متمایل به غربی‌ها پس از سقوط صدام را دارد. به گفته مقامات آمریکایی، سلیمانی انتخاب سیاستمداران متمایل به ایران را تضمین و همواره با رهبران ارشد عراقی دیدار و از چهره‌های شیعه عراق دفاع می‌کند.»

و دشمنان بدانند که همه ما«قاسم سلیمانی هستیم» و این را فریاد می‌زنیم،
به زبان‌های مختلف، تا در آینده نگویید که نشنیدیم!
همه ما قاسم سلیمانی هستیم.
We're all Qassem Suleimani.
نحن جمیعاً قاسم سلیمانی.
כולנו, קאסם סוליימני.
Nous sommes tous, Qassem Suleimani.
Wir sind alle, Qassem Suleimani.
Siamo tutti, Qassem Suleimani.
Мы все, Касем Suleimani.
ہم سب ہیں،قاسم سلیمانی.
Biz, tüm Kassam Süleymani konum.
हम सभी कर रहे हैं, Qassem Suleimani.
Είμαστε όλοι, Qassem Suleimani.
Vi er alle, Qassem Suleimani.
Lorem omnes Qassem Suleimani.
Sisi ni wote, Qassem Suleimani.
Сви смо, Кассем Сулејмани.

کتاب مهدی کلهر نشر اکاذیب و اسرائلیات است

مهدی کلهر مشاور رسانه ای اسبق رئیس جمهور احمدی نژاد درسال ۱۳۸۶ کتابی به نام «نامه‌هایی به فرزندم دربارهٔ آزادی» منتشر کرد. در این کتاب به داستان سرایی هایی در مورد آزادی پرداخته است و داستان حضور حضرت آدم علیه السلام و حضرت حوا را در بهشت به تمسخر گرفته است. روزنامه اعتماد ملی در شماره 918 خود پس انتقاد کوتاهی به کلهر ، به تعریف و تمجید از کلهر پرداخته و او را با جان استوارت میل ، فیلسوف غربی هم تراز نموده است. دختر آقای کلهر که مخاطب این کتاب است هم اکنون در آلمان پناهنده شده و پس از کشف حجاب در آنجا زندگی می کند.