خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

هر اقدام نظامی اسرائیل، موجب نابودی آن می شود

 تل آویو به خوبی می داند که کوچکترین اقدامی در برابر ایران، یا علیه ایران با حیات آن مرتبط است. فقط ما نمی گوییم؛ بسیاری معتقدند که اگر چنین اقدام نظامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی صورت گیرد در واقع باید شاهد نابودی کامل اسرائیل از صفحه تاریخ باشیم.
 توانمندی ها و راهبردهای دفاعی ایران و تاکتیک هایی که پیش بینی شده، این را پیش روی ما قرار داده است.

ما امیدواریم در هیچ منطقه ای از جهان جنگی رخ ندهد، اما متاسفانه مردم دنیا با حاکمانی مانند آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها مواجه هستند، به همین علت هر لحظه ممکن است جنگی رخ دهد.

اگر در کشور ما و در منطقه ما چنین اتفاقی بیفتد، ما از آنچنان تجربه و توانایی برخورداریم که می توانیم مقاومت کنیم، مقاومتی که برای متجاوز شکننده خواهد بود و این شکننده برای آمریکایی ها جدی خواهد بود.
رژیم صهیونیستی در اندازه ای نیست که بتواند این ادعاها را عملی کند، ایران برگ های زیادی دارد و این برگ ها محدود به منطقه نیست، و در زمان مناسب از آنها استفاده خواهیم کرد.
اطلاعات خوبی درباره دشمنان داریم.

طبیعی است که برای مراکز انرژی هسته ای تمهیدات لازم به کار برده می شود، ما امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد اما اگر این اتفاق بیفتد مدل مشابهی می تواند باشد که در مناطق دیگر هم این اتفاق بیفتد.
ما اطلاعات نظامی خوبی درباره دشمنان داریم، اگر قرار باشد مراکز انرژی هسته ای ما هدف قرار بگیرد این اتفاق می تواند در مناطق دیگر هم بیفتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد