خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

بازگشت جوانفکر به قدرت پروپاگاندای

البته رئیس جمهور در اعمال اختیارت خود آزادند و ما به ایشان رأی دادیم که کشور اسلامی را اداره کنند اما در شرایطی که آقای جوانفکر در پرونده اعمال خود اهانت به موازین اسلامی و تخریب وجهه حجاب را دارد و به تازگی طی حکمی از انجام هرگونه امور مطبوعاتی [رسانه ای] ممنوع شده اند و اجرای حکم 3 سال حبس ایشان نیز هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، چرا باید به این سمت مهم نظارتی منصوب شوند. مگر آدم و مدیر و وکیل در جمهوری اسلامی کم است که رئیس جمهور فقط چند مهره خاص را جابجا می کند. مگر جوانهای خوش فکر و خلاق مسلمان انقلابی کم هستند که  رئیس جمهور یک عده بازنشسته را در پست های کلیدی مملکتی می کارد. صدا و سیمای که همینطوری هم پای اسلام گرایی اش می لنگد یا شاید اصلا آن پای اسلامگرایی صدا و سیمای قطع است و معلوم هم نیست چرا بعضی ها با اسلام گرایی در تلوزیون مخالفت می کنند ، فقط کم مانده که یک منتقد حجاب هم ناظر صدا و سیما بشود . با این لابی قدرت و دست پشت پرده اگر نظارت در دست اسلامگرایان نباشد رادیو و تلوزیون ایران بطور کلی در اختیار گروهای خاص قرار می گیرد.

ادامه مطلب ...

نیروی دریایی مقاومت بسیج

یکی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه می گفت هر موقع که ناوهای امریکایی به آبهای سرزمینی ما نزدیک می شوند از قرارگاه نیروی دریایی سپاه به ما اطلاع می دهند که بروید. و چند قایق به محل می روند ، برخی ها پاسدارند و برخی هم بسیجیند و ما وقتی به ناوهای آمریکایی نزدیک می شویم تشخیص می دهیم که آنها تمرکز خود را از دست می دهند ودستپاچه می شوند و بعد با بلندگو به زبان عربی می گویند که ما قصد ورود به آبهای سرزمینی شما را نداریم  چون مترجم فارسی زبان ندارند. بعضی وقت ها ناو آمریکایی را محاصره می کنیم و دور آن حلقه می زنیم. و من حریف این بسیجی ها نمی شوم و اگر من جلوی شور شوق آنها را نگیرم ناو را می زنند در حالیکه تمام دنیا از  ناو آمریکا می ترسند. همین شده که یکی از فرماندهان ارشد نیروی دریایی آمریکا در خاطراتش در ژنو می نویسد مشکل ما با پاسداران و بسیجی ها این است که تا اینها توی ساحل هستند تحت فرمان ، فرماندهان خود هستند ، و وقتی به دریا می آیند دیگر از کسی اطاعت نمی کنند.
البته فرمانده آمریکایی هنوز بسیجی ها نشناخته است و این موضوع را از منفی ترین جنبه آن دیده بود . زیرا که بسیجی های ما همیشه و همه جا ولایتمدار هستند.

خاطرات سردار قرباغی از دوران اسارت

در اردوگاه اسرای ایرانی در عراق نیمی از اسرا از ضد انقلاب بودند. کوموله و دموکرات بودند .همین سردار روزبهانی که امروز فرمانده پلیس امنیت اخلاقی است آنجا اسیر بود  دو نفر کوموله او را که فرمانده سپاه اورامانات بود ، 10 ماه قبل از شروع جنگ اسیر کرده بودند و برده بودند به عراقی ها بفروشند تا در مقابلش پتو و کنسرو بگیرند ، عراقی ها هم پس از تحویل گرفتن پاسداران اسیر شده ، هردو نفر کوموله را نیز اسیر کردند ، کوموله ها گفتند ما که با شماییم چرا ما را اسیر کردید، عراقی ها گفتند اسیر لازم داریم.

در اردوگاه اسرای ایرانی عراقی ها اعلام کردند که اگر بلوک سیمانی بسازید به شما پول می دهیم. برادران رزمنده قبول نکردند چون می دانستند که از این بلوک سیمانی ها در مقابل رزمندگان استفاده خواهد شد. اما عناصر غیر رزمنده (عموماً ضد انقلاب) قبول کردند و بلوک می زدند. عراقی هم چهار ماه در را روی اسرای رزمنده بستند و فقط روزی دو بار در را باز می کردند برای آمار و کتک زدن و به قصد کشت کتک می زدند. بعد از چهار ماه فرمانده اردوگاه که سرسختی و مقاومت بچه ها را دیده بود آمد و گفت: شما بلوک نزنید اما بگوئید می زنیم « اشکول اُشتُغل» اما بچه می گفتند «مُشتغل» بلوک نمی زنیم. یکی از بچه های بسیجی که خیلی تحت فشار قرار گرفته بود از لای جمعیت گفت : ما بلوک می زنیم اما پول نمی گیریم. همه بچه ها تعجب زده شدند که چطور 

ادامه مطلب ...

عربستان با بیشترین اافزایش تولید نفت در اوپک

به گزارش  " بلومبرگ" کویت به عنوان چهارمین کشور بزرگ صادر کننده در اوپک در این ماه صادرات روزانه نفت خود را به 2.14 میلیون بشکه افزایش داده که این بالاترین میزان صادرات نفتی این کشور از ماه ژانویه سال 2002 بوده است .
گزارش ها حاکی است : عربستان سعودی در این ماه صادرات روازنه خود را 270 هزار بشکه در روز معادل 4 درصد افزایش داده و به 7.08 میلیون بشکه در روز رسانیده است .
در این گزارش آمده است که دیگر کشورهای عضو همانند آنگولا نیجریه و ونزوئلا نیز در این ماه افزایش نرخ صادرات نفتی داشته اند .

سازمان کشورهای صادرکننده نفت ( اوپک) ، در نشست اخیر خود که در روز 14 ماه دسامبر برگزار شد سقف تولیدات روزانه خود را به 30 میلیون بشکه در روز افزایش داد که این نخستین تغییر سقف تولیدات اوپک در سه سال اخیر بوده است .

در شرایط بحران اقتصادی جهانی عربستان همچنان درآمدهای خود را افزایش می دهد در حالی که آمریکا می تواند این منبع اقتصادی را برای عربستان محدود کند.

همه مشکلات از تل آویو می آید

استراتژی صهیونیزم تسلط اقتصادی بر دنیا ست. طبیعی است که برای تسلط  اقتصاد این گروه نژاد پرست بر دنیا باید در گوشه گوشه دنیا نمایندگی هایی مقتدر داشته باشند. تا بدینوسیله این نمایندگی ها به عنوان نماینده حافظ منافع صهیونیزم در آن قسمت از کره زمین حکومت کنند.



در طی 50 سال گذشته که از اشغال فلسطین گذشته است دو کشور همواره تحت نفوذ رژیم صهیونیستی بوده اند: پادشاهی عربستان و ایالات متحده.

ادامه مطلب ...

شباهت ویژه رژیم آل خلیفه و رژیم پهلوی

سقوط منامه آغازگر سقوط شاهان عرب

با بررسی اقدامات اخیر رژیم آل خلیفه در 9 ماه اخیر در آغاز قیام مردمی در این کشور مسائلی به چشم می خورد که موضوع بحرین را از دیگر کشورهای عربی همچون یمن، مصر و تونس کاملا جدا می سازد. نخستین مورد از تفاوت مسئله بحرین با دیگر کشورهای عربی در پادشاهی بودن رژیم این کشور خلاصه می شود.

ادامه مطلب ...

شروع دوره جنگ سرد بین دو ابر قدرت ایران و غرب

در سال 1945 همزمان با سقوط آلمان نازی نخستین دوره جنگ سرد بین دو ابرقدرت روز دنیا که فاتحان اصلی برلین بودند شروع شد. دو ابرقدرت که باقیمانده سرزمین اصلی ژرمن ها را به دو تکه شرقی و غربی در آورده بودند تا سالها بر دو تکه آلمان سیطره داشتند. اما جنگ اصلاعاتی و جاسوس بازی بین دو کشور در حد اعلایی ادامه داشت. دخالت مستقیم CIA در جریان انقلاب مردم گرجستان و دخالت شوروی در حیاط خلوت آمریکا در کوبا نمونه ای از قسمت های خونبار و پر قتل عام جنگ سرد بود.

ادامه مطلب ...

Ismaïl Haniyeh confirmé l'attachement du mouvement du Hamas

Le premier ministre palestinien, Ismaïl Haniyeh, a confirmé l'attachement du mouvement du Hamas à la résistance et la lutte armée jusqu'à la libération complète de la Palestine "de la mer au fleuve" Dans son discours lors du festival de la création du Hamas à Gaza,

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری عزاداری و زنجیر زنی در حرم حضرت معصومه سلام الله

  حرم خضرت معصومه سلام الله علیها همه روز پذیرای خیل عشاق و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

امروز صبح نیز دسته های عزاداری جهت عرض ارادت به محضر حضرت بقیة الله به زنجیر زنی و سینه زنی در این مکان پرداختند و شعار حسین جان در فضای روحانی طنین انداز شد. 





جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب اشاره کنید.

ادامه مطلب ...

صالحی وزیر خارجه ایران روابط ایران و ترکیه را ترمیم کرد

بدنبال هشدار سردار رشید اسلام سرتیپ حاجی زاده (حفظه الله) فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مبنی بر این که چنانچه آمریکا به ایران تجاوز می کرد به تمامی پایگاه های آمریکا در منطقه از جمله پایگاه اینجرلیت دشمن در خاک ترکیه حمله می کند، علی اکبر صالحی با مقامات ترک مذاکراتی داشت . ظاهرا ترک ها ناراحت شده اند و بهشان برخورده است.

صالحی در مذاکره خود با ترک ها بر صلح و ثبات در منطق تأکید داشت.

تحولات و تغییرات جدید در ایران شمالی (قفقاز) و صلح صهیونیستی

روسیه که در سالهای دوران قاجار ایران مناطق شمالی ایران را اشغال و تحت نفوذ خود درآورد چند سال بعد سقوط کرد. پس از فروپاشی شوروی سابق کشورهای مشترک المنافعی تشکیل شدند که همچنان تحت نفوذ روسیه جدید (جمهوری) بودند. بسیاری از سران و رهبران کشورهای جدید مشترک المنافع از بین افسران شاخه مرکزی کا. گ .ب  انتخاب شدند. که این روسای جمهور هنوز هم بر مسند قدرت هستند و برخی از آنها در جریان انقلاب های مخملی از قدرت برکنار شدند.

مناقشه قره باغ از جانب یک کشور ناشناخته ایجاد شد. احتمالا خود روسیه در این مورد نقش اساسی داشته است تا بتواند با ایجاد درگیری مانع از قدرت گرفتن رهبران محلی شود. قرباغ در طول بیست سال گذشته منشاً درگیری ها و جنگ خونین بین کردهای ارمنی و ترک های آذری ایجاد کرد و به نأمنی گسترده در منطقه دامن زد. در طی این مناقشه بلافاصله پس از تشکیل کشورهای مشترک المنافع ، در حوزه ایران شمالی ، کرد های ارمنی اسلحه بدست گرفتند و دو ایالت از جمهوری تازه تأسیس آذربایجان را با زور اسلحه به ارمنستان ضمیمه کردند. این درحالی بود که مرکب قلم نقشه مرزهای تجزیه شده شوروی سابق هنوز خشک نشده بود.

دو دهه جنگ بین ارمنی ها و آذری ها علاوه بر نأمنی منطقه دلیل بسیار خوبی شد تا الهام علیف جاسوس دوجانبه کا.گ.ب و CIA با آمریکا قراردادهای نظام ببندد و با بودجه های عظیم نظامی ارتش خود را مجهز کند.


گر چه معلوم نیست که مناقشه قره باغ به تحریک چه کشوری ایجاد شد و حتی ممکن است انگلستان در این جنگ ذی نفوذ بوده باشد.

اما امروز رژیم اشغالگر قدس بدنبال صلح در قره باغ است. رژیم اشغالگر قدس از یک طرف روابط دوستانه ای با حکومت ضد دین الهام علیف دارد و از طرف دیگر با به رسمیت شناختن نسل کشی مجعول ارمنی ها بدست ترکهای عثمانی در جریان جنگ جهانی دوم ، سمت و سوی تازه از روابط با ارمنی ها آغاز کرده است.


در این سیاست برد - برد، رژیم صهیونیستی تنها قدرت منطقه ای که ضرر می کند ، حکومت جمهوری اسلامی ایران است که موقعیتش در منطقه ایران شمالی تضعیف می گردد.

 الهام علیف دیکتاتور حکومت ضد دین و ضد آزادی باکو نیز با تغییر مواضع خصمانه خود نسبت به مناقشه قره باغ مناقشات خصمانه جدیدی علیه ایران اتخاذ کرده است.

کردهای ارمنی که زمانی علیه ترک های آذری می جنگیدند اکنون با پناه گرفتن در اردوگاه های نظامی باکو آماده عملیات های خرابکارانه علیه ایران و ترور و جنگ تمام عیار هستند.


در قره باغ دیگر مناقشه ای وجود ندارد و هر دو طرف دیگر اکنون با هم در صلح و آشتی به سر برده و در انتظار شروع عملیات نظامی علیه امنیت ایران هستند.


گروه پ.ک.ک و علی الخصوص انشعاب پژاک که در قندیل و سردشت شکست مفتضحانه خورد بود، بطور کامل نابود نشد. بلکه امروز پش مرگ های پژاک در پایگاه های نظامی باکو و قره باغ مشغول آموزش و یادگیری سلاح های سنگین هستند.


شهدا و بیداری اسلامی

اقدامات تفرقه بیانداز و حکومت کن حکومت دجال و خونخوار سعودی باعث شده است که شیعیان اثنی عشری در شرق شبه جزیره  و شیعیان الحوثی در جنوب شرقی شبه جزیره رابطه ای با هم و رابطه با شیعیان ایران نداشته باشند. وفاداری شیعیان عربستان به آرمان های ساختگی نظیر خلیج عربی باعث اختلاف و شکاف مبارزاتی می گردد . و این در حالی است که شیعیان قطیف و العوامیه و الاحساء روزانه شهیدان متعددی را نثار انقلاب اسلامی عربستان می کنند. وشعار مشترک همه شیعیان شعار امام حسین است ولی تفرقه بیداد می کند. اینک وقت آن رسیده است که شهدای بیداری اسلامی عاملی برای حفظ وحدت و اتحاد شیعیان گردند تا جهان برای ظهور امام زمان آماده شود.

مشاهده تصاویر شهدای به ادامه مطلب اشاره کنید

ادامه مطلب ...

خط و نشان های مصلحی برای عربستان

   یوم الثلاثاء ان وزیر المخابرات الایرانی التقى بولی العهد الدیکتاتور السعودی نایف (لعنة الله) و هو ما یعد أول اتصال من نوعه منذ اتهمت الولایات المتحدة الجمهوریة الاسلامیة بدعم مؤامرة لاغتیال السفیر الدیکتاتور السعودی فی واشنطن. ولم ترد تفاصیل بشأن الاجتماع بین الوزیر حیدر مصلحی (حفظه الله) و الوزیر نایف الذی یتولى أیضا منصب وزیر الداخلیة لکن طهران قالت ان الهدف منه ازالة "سوء الفهم" مع السعودیة. واستغلت الولایات المتحدة ما تقول انه مؤامرة تم احباطها فی حشد التأیید الدولی لتشدید العقوبات على ایران التی تتهمها واشنطن بتطویر أسلحة نوویة ورعایة الارهاب و هو ما تنفیه طهران. و من بین القضایا التی تثیر التوتر فی العلاقات بین الریاض و طهران کذلک البرنامج النووی الایرانی و ما تقول السعودیة ودول الخلیج الفارسیه الاخرى انه تدخل ایرانی فی الشؤون العربیة. و فی طهران أکد المتحدث باسم وزارة الخارجیة رامین مهمان برست انعقاد الاجتماع. وقال للصحفیین "قد تؤدی الاتصالات وتبادل الاراء الى حل المشاکل وسوء الفهم بین البلدین و زیادة التعاون فی المجالات الامنیة والسیاسیة و زیارة. " ولم یتسن الحصول على تعلیق على الفور من مسؤولین ایرانیین اخرین. وقالت صحیفة الشرق الاوسط المملوکة لسعودیین یوم الثلاثاء ان الاجتماع الذی عقد یوم الاثنین فی الریاض بحث عددا من القضایا التی تهم الجانبین. وحضر رئیس المخابرات السعودی الامیر مورگان الاجتماع أیضا. ولم یتسن على الفور الاتصال بمسؤولین سعودیین للتعلیق.

הפלת המזל

   הפלת המזל"ט האמריקני שהפיר את המרחב האווירי של אירני היה הנושא הבולט בשבוע האחרון אף שהיו גם נושאים נוספים חשובים כמו למשל החיאת טקס העאשורה, השתתפות שר החוץ בועידת בון על אפגניסטן שמעידה על חשיבות וחיוניות התפקיד האירני, אמברגו הנפט על אירן שיפגע באירופים יותר מאירן, אמוץ האו"ם להצעת ההחלטה האירנית לפרוק הנשק הגרעיני ונושאים אחרים אך מפני לא ניתן לסקור את כל הנושאים בחרנו בנושא הפלת המזל"ט האמריקני. הרי גורם צבאי מסר ביום ראשון כי הכוחות האירנים הפילו מטוס ריגול ללא טייס של ארה"ב לאחר הפרתו למרחב האווירי במזרח אירן. מטוס הריגול האמריקני RQ170 הוא מטוס חדיש ומפותח שנחשף בתקשורת בשנת 2009 והכוחות האירנים שהפילו בינואר שעבר שני מטוסים אמריקנים הצליחו עוד פעם להפיל את המזל"ט RQ170 שנפל במלכודת המלחמה האלקטורנית בצורה כמעט שלמה .


refrencd: almoqawama.org

War crimes in Iraq, the British chemical

In The Year 83 Ad Cyril “Roy” Benford  BBC Recordist And Cameraman In The Near Of Iran Inhaled Mustard Gas While Covering The Iraq War. He And United Nations Committee  Investigated In  The Khyber Operation In Conjunction  To  Toward Baathist Regime Of Saddam Using Chemical Weapons Against Iranian .
He Was Wounded And Died After Suffering Years Of Ill Health In January 2011.


In Addition To Our Suggestions BBC 1986 Report Entitled "Secrets Of Samarra's Notorious" Confirmed That Saddam Hussein Has Chemical Weapons In The Hands.



The British government has given its chemical weapons to Saddam Hussein is a murderer Of Cyril “Roy” Benford .




ردپای عربستان در دولت جدید یمن

محمد باسندوه' نخست وزیر و اعضای دولت توافق ملی یمن روز شنبه نوزدهم آبان 1390 (11 دسامبر 2011)، در کاخ ریاست جمهوری و در حضور 'عبد ربه منصور هادی' معاون رییس جمهور این کشور، سوگند یاد کردند.

دولت موقت یمن 35 عضو دارد که نیمی از آنها از میان اعضای حزب حاکم کنگره ملی و نیمی دیگر از احزاب مخالف موسوم به 'دیدار مشترک' (اللقاء المشترک) هستند.

تشکیل دولت توافق ملی در یمن در جهت اجرایی ساختن طرح پیشنهادی شورای همکاری خلیج فارس برای پایان دادن به بحران سیاسی در یمن است که پس از مدت ها بحث و نزاع، اوایل ماه جاری خورشیدی توسط 'علی عبدالله صالح' رییس جمهوری این کشور امضا شد.

بر اساس این طرح که مورد حمایت آمریکا نیز قرار گرفت، علی عبدالله صالح در مقابل اعطای مصونیت قضایی به وی و اعضای خانواده اش، قدرت را به معاونش -عبد ربه منصور هادی- واگذار کرد و تنها تا زمان انتخاب رییس جمهوری جدید یمن، عنوان رییس جمهوری را حفظ خواهد کرد.

درون مایه طرح شورای همکاری خلیج فارس که ماه ها پیش به ابتکار عربستان سعودی ارایه شد و مورد حمایت قدرت های بزرگ و در راس آن ایالات متحده آمریکا قرار گرفت، ایجاد تغییری محدود و مدیریت شده در یمن است.