خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

آزادی بیان و انتشار عکسهای نیمه عریان عروس ملکه انگلیس

بدنبال انتشار عکسهای نیمه عریان عروس نوه ملکه انگلیس در مجله فرانسوی «کلوزر» ، پلیس فرانسه به دفتر این مجله هجوم برد و اصل عکسها را از دفتر مجله مصادره کرد.

مجله دانمارکی «سی اوگ هوئر» نیز که چند روز قبل اعلام کرده بود قصد دارد تصاویر جدیدی از عروس نیمه عریان ملکه انگلیس  را در شمار پنجشنبه خود منتشر کند. این روزنامه قصد دارد تا یک ویژه نامه 16 صفحه ای گلاسه را به تصاویر لخت و بی حجاب خاندان سلطنتی ملکه ویندسور ، دیکتاتور مستکبر بریتانیای اشغالگر  ، اختصاص دهد.

این آزادی بیان و آزادی مطبوعات در دانمارک در حالی اتفاق می افتد که به گفته خبرگزاری فارس: «وکلای حقوقی مجله فرانسوی، مشروعیت حمله به دفتر نشریه را زیر سوال برده اند و معتقدند که چون اعضای خانواده سلطنتی درگیر این پرونده هستند به پلیس چنین دستوری داده شده است».

گر چه در فرانسه و دانمارک ؛ ادعای آزادی بیان و آزادی مطبوعات وجود دارد، اما وقتی پای آبروی خاندان سلطنتی دیکتاتوری بریتانیا وسط می آید ، پلیس می تواند به دفتر یک مجله حمله کند. و حتی می تواند عکاس را بازداشت کند.

به هر حال این مطلب که ؛ مطابق با آزادی بیان و آزادی مطبوعات روزنامه ها می توانند هر تصویری را از هر کسی منتشر کنند ، حالا چه واقعیت چه کاریکاتور توهین آمیز ؛ چندان به مزاج مستکبرین بریتانیایی خوش نیامده است.


پانوشت: پرنس ویلیام و همسرش بار دیگر علیه مجله فرانسوس «کلوزر» به دادگاه جزایی فرانسه شکایت و ادعای غرامت کردند. ما مسلمانها چه کردیم وقتی کاریکاتور توهین آمیز نسبت به مقدسات ما منتشر کردند؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد