خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

بازگشت جوانفکر به قدرت پروپاگاندای

البته رئیس جمهور در اعمال اختیارت خود آزادند و ما به ایشان رأی دادیم که کشور اسلامی را اداره کنند اما در شرایطی که آقای جوانفکر در پرونده اعمال خود اهانت به موازین اسلامی و تخریب وجهه حجاب را دارد و به تازگی طی حکمی از انجام هرگونه امور مطبوعاتی [رسانه ای] ممنوع شده اند و اجرای حکم 3 سال حبس ایشان نیز هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، چرا باید به این سمت مهم نظارتی منصوب شوند. مگر آدم و مدیر و وکیل در جمهوری اسلامی کم است که رئیس جمهور فقط چند مهره خاص را جابجا می کند. مگر جوانهای خوش فکر و خلاق مسلمان انقلابی کم هستند که  رئیس جمهور یک عده بازنشسته را در پست های کلیدی مملکتی می کارد. صدا و سیمای که همینطوری هم پای اسلام گرایی اش می لنگد یا شاید اصلا آن پای اسلامگرایی صدا و سیمای قطع است و معلوم هم نیست چرا بعضی ها با اسلام گرایی در تلوزیون مخالفت می کنند ، فقط کم مانده که یک منتقد حجاب هم ناظر صدا و سیما بشود . با این لابی قدرت و دست پشت پرده اگر نظارت در دست اسلامگرایان نباشد رادیو و تلوزیون ایران بطور کلی در اختیار گروهای خاص قرار می گیرد.

  به گزارش سایت اطلاع رسانی رئیس جمهور علی اکبر جوانفکر طی حکمی به استناد اصل 175 قاون اساسی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای منصوب شد.  رئیس  جمهور در ادامه حکم نگاشته است: "انتظار دارم با اعمال نظارت شایسته بر برنامه‌های رسانه ملی، مدیریت سازمان صدا و سیما را در جهت ترویج و تحکیم مبانی دینی، اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامی، یاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامه‌های رسانه ملی را به طور نوبه‌ای به اینجانب گزارش نمائید.تداوم توفیقات شما را در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج)‌، از خداوند متعال مسالت دارم."

طبق اصل 175 قانون اساسی: در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تامین گردد. نصب و عزل رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با مقام رهبری است و شورایی مرکب از نمایندگان رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی ( هر کدام دو نفر ) نظارت بر این سازمان خواهند داشت . 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد