خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

همه مشکلات از تل آویو می آید

استراتژی صهیونیزم تسلط اقتصادی بر دنیا ست. طبیعی است که برای تسلط  اقتصاد این گروه نژاد پرست بر دنیا باید در گوشه گوشه دنیا نمایندگی هایی مقتدر داشته باشند. تا بدینوسیله این نمایندگی ها به عنوان نماینده حافظ منافع صهیونیزم در آن قسمت از کره زمین حکومت کنند.



در طی 50 سال گذشته که از اشغال فلسطین گذشته است دو کشور همواره تحت نفوذ رژیم صهیونیستی بوده اند: پادشاهی عربستان و ایالات متحده.

گر چه صهیونیزم بین الملل 250 سال بعد از استقلال ایالات متحده سرزمین فلسطین را به پشتوانه همان ایالات متحده اشغال کرد و در تل آویو متستقر شد، اما در سالهای پیش از نیز صهیونیست ها سیاست های اقتصادی و لیبرال دموکراسی آمریکا را در لابی های خود برنامه ریزی و سازماندهی می کردند.

ملک عبدل پادشاه کنونی عربستان نیز از طرف لابی صهیونیستی تحت فشار می باشد. لابی صهیونیستی با تهیه یک فیلم غیر اخلاقی از ملک عبدل در حین معاشقه با چند روسپی آمریکایی و تهدید به انتشار این فیلم ملک عبدل را مجبور کرده اند که موجودیت رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت بشناسد.

و حتی می توانند ملک عبدل را جهت سرکوب شیعیان احسا و قطیف تحت فشار قرار دهند. بعید نیست که دستور قتل عام مردم احساء، قطیف ، بحرین و اوکلند مستقیماً از تل آویو صادر شده باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز گمنام حضرت آقا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:31 http://www.ababil10.mihanblog.com

با عرض سلام و ادب و احترام فراوان
وبلاگ فوق العاده خوب و پر محتوایی دارین
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
منتظرم

برادر محمدحسن قبلا در پارسی بلاگ لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد