خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

تفاوتهای جنگ تحمیلی ایران و اسرائیل 6



سایر تفاوتها:
از آغاز جنگ تحمیلی ایران و عراق تا سال 1362 ابتکار عمل در دست عراق بود و ارتش عراق پیروزمندانه در خاک ایران پیشروی می کرد. بعد از عملیات فتح المبین و فتح خرمشهر ابتکار عمل از دست عراق خارج شد و تقریبا صدام بازنده جنگ شد. پس از فتح شهر بصره توسط رزمندگان اسلام دیگر مسلماً صدام شکست خورده جنگ بود. و هیچ امیدی به حفظ و بقای صدام نبود.
در همین زمان آمریکا ، انگلیس و فرانسه به یاری صدام شتافتند و شوروی تانک های T72 و فرانسه هواپیما و خلبان ، آلمان سلاح شیمیایی و کویت و عربستان دلار و آمریکا آواکس به عراق دادند . عراق حتی خلبان نداشت ، بر فرض که غربی ها به عراق هواپیمای جنگنده می دادند، چون اکثر خلبان های ارتش منظم عراق در 3 سال اول جنگ کشته یا اسیر شده بودند، عراق توانایی بهره گیری از نیروی هوایی خود را نداشت. به همین دلیل فرانسه خلبان اجاره ای در اختیار صدام گذاشت.
بواسطه حمایت های نظامی و اطلاعاتی غرب، صدام توانست تا 1368 جنگ را اداره کند. وگرنه عملا پس از فتح خرمشهر دیگر صدام وجود خارجی نداشت.



در جنگ تحمیلی آمریکا و ایران ، زمانیکه آمریکا توان نظامی و مناطق استراتژیک خود را از دست بدهد، دیگر کشور ابرقدرتی وجود نخواهد داشت که به یاری آمریکای شکست خورده بشتابد. مگر اینکه آمریکایی ها بطرف ئی تی ها دست یاری دراز کنند و جنگ ستارگان به راه بیاندازند.
توان نظامی و اقتدار اسلامی ما به جمهوری اسلامی ایران این فرصت را می دهد که شش ماه اول جنگ و بمباران های اتمی آمریکا و موشکباران های اسرائیل را پشت سر بگذارد. و پس فداکاری و ایثار رزمندگان ارتش اسلام تحت سایه امام زمان ، جهان سقوط خواهد کرد. شش ماه اول جنگ تحمیلی ایران و آمریکا معادل 4 سال اول جنگ تحمیلی ایران و عراق می باشد. عملا پس از طی شدن شش ماه اول جنگ رژیم سرمایه داری اوباما سقوط خواهد کرد.

صحنه ای از نظامیان غربی در حال احترام نظامی به دیکتاتور آمریکا اوباما

صحنه ای تجهیزات نظامی آمریکا و آسیب پذیری آنها در مقابل اثر طبس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد