خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

مراسم تشیع جنازه احمد رضایی فردا برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، پس از شش روز پیگیری و هشت روز از درگذشت مرحوم احمد رضایی در نخستین ساعات بامداد امروز ، پیکر آن مرحوم به ایران منتقل و مستقیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به پزشکی قانونی انتقال یافت تا پس از طی مراحل ، برای مراسم تشییع و خاکسپاری آماده شود .

این گزارش حاکیست قاضی پرونده مرحوم احمد رضایی در کشور امارات متحده عربی، از دادن هرگونه اسناد و مدارک حتی وسایل شخصی همچون موبایل ، کامپیوتر و لباس شخصی آن مرحوم خودداری کرده است .

قاضی پرونده مدعی است که تحقیقات هنوز ادامه دارد و تنها نظر یک نفر پزشک را رسما دریافت کرده، ولی دیگر مراجع از جمله پلیس جنایی، هنوز اعلام نظر نکرده اند . 

قابل توجه است که مدیریت هتل محل اقامت مرحوم احمد رضایی نیز، از دادن نسخه ای از فیلم هایی که توسط دوربین های مدار بسته داخل هتل، که کلیه ترددها به داخل هتل را به مدت سه روز ثبت و ضبط می کند به نماینده خانواده رضایی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات خودداری کرده است .

گفتنی است پیکر مرحوم احمد رضایی ساعت 8:30 دقیقه صبح فردا (شنبه ) از شهرک شهید دقایقی تشییع خواهد شد.مراسم یادبود وی نیز روز دوشنبه (۳۰/۸/۹۰) در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرای سابق) از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۶: ۳۰ برگزار خواهد شود.


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سردار محسن رضایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد