خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

حجاب فرمان الهی و چالش جریان انحرافی

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ۚ ذَٰلِکَ أَدْنَىٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا ﴿سوره احزاب آیه ٥٩﴾

اى پیامبر ! به همسرانت و دخترانت و همسران کسانى که مؤمن هستند بگو : چادرهایشان را بر خود فرو پوشند [تا بدن و آرایش و زیورهایشان در برابر دید نامحرمان قرار نگیرد . این [پوشش] به اینکه [به عفت و پاکدامنى] شناخته شوند نزدیک‏تر است ، و در نتیجه [از سوى مردم بی تقوا] مورد آزار قرار نخواهند گرفت ؛ و خدا همواره بسیار آمرزنده و مهربان است.


اما جریان انحراف از اسلام ناب محمدی و انحراف از آرمان های امام ، در ماهیت  حجاب تردید کرده اند و عملا در تحلیل های خود ریشه های دیگری را در مورد منشاء حجاب دنبال می کنند مثل اینکه هرگز آیه حجاب نازل نشده است. گروهی حجاب زنان در مناطق گرمسیری را ناشی از تمایل زنان برای حفظ زیبایی خود و همچنین گروهی ریشه حجاب را در ناموس پرستی شاهان ساسانی ایران دانسته اند و همچنین یکی از عناصر فعال جریان انحرافی ریشه حجاب را در رسوم ناصرالدین شاهی می داند.

این افراد که خود از مدعی روشنفکری دینی و آگاهی از مسائل دین مبین اسلام هستند در گفته های خود هرگز نام و نشانی از آیه حجاب نمی آورند. یا آنقدر در ورطه انحراف افتاده اند که آیات قرآن را فراموش کرده اند یا اینکه سعی در کتمان تعالیم آسمانی اسلام دارند تا جهانیان را از حقیقت پروردگار عالم دور کنند و راه را برای هوسرانان و سرمایه دارن هموار نمایند.

الهم عجل لولیک الفرج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد