خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

تفاوتهای جنگ تحمیلی ایران و اسرائیل 3

در سال 1358 ایران هیچ گونه نیروی نظامی منسجمی نداشت و البته این ایمان و فداکاری اندک نیروهای ژاندارمری و سپاه خرمشهر بود که شش ماه اول جنگ مدیریت شد. بنی صدر رئیس جمهور منحرف شده وقت با تاکید بر استفاده از نیروی هوایی توانست در همان روزهای اول جنگ ضربه سنگینی بر نیروی هوایی عراق وارد سازد. ارتش ایران 1358 یک ارتش ساختارنایافته و درهم و برهم و بسیاری از تیمسارها و سرهنگ ها از طرفداران رژیم رضاخانی بودند، و حاظر نمی شدند جان خود را برای حکومت جمهوری اسلامی به خطر بیاندازند. بسیاری از افسران آموزش دیده و متخصص ارتش نیز در گیرودار انقلاب کشور را ترک کرده بودند و سازمان ارتش ایران ناقص بود. تقریبا ارتشی وجود نداشت.
عراق با وجود اینکه مساحتش تقریباً یک سوم مساحت ایران بود به برکت پولهای نفتی و کمک های عربهای مرعوب از شیوه حکومت حمهوری اسلامی در ایران ، به یک پادگان نظامی مجهز تبدیل شد.

امروز ارتش ایران یک ارتش ولایتمدار و متعهد و متخصص است . در بسیاری از فناوری ها و تجهیزات روز نظامی دنیا خود را آراسته است. تمام ایران امروز پادگان نظامی است. ایران هشتادمیلیون ارتش مسلح آموزش دیده دارد.
گر چه اطرافیان رئیس جهمور ایران 1390 کمی از ولایتمداری دور شده اند، اما ملت ایران بسیار آگاه و هوشیار می باشند. ساختارهای نظامی و سازمان دفاعی ایران کاملا تکمیل و ساختارهای بای پاس ایجاد شده اند.


متاسفانه عکس مناسبی برای آقای دکتر احمدی نژاد و اطرافیانشان که به این پست بخورد نیافتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامی ولایت (امام زمان عج) شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:38 http://hami-velayat110.blogfa.com

سلام ممنون که سرزید اگه دوست داشتید میتونیم با هم تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد