خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

دهها نفر در سودان جنوبی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری انصارالمهدی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در یکی از شهرهای سودان جنوبی که این هفته یک قبیله رقیب به آن حمله کرده بود، جسد « ده ها نفر » را مشاهده کرده اند.






حدود شش هزار نفر از مردان مسلح قبیله ای موسوم به لونوئر در روزهای اخیر به پیبور، شهر کوچکی متعلق به قبیله مورل در استان شرقی ژونگلی عزیمت کرده و آنها را به دزدی احشام خود متهم کردند این افراد تا زمانی که ارتش سودان جنوبی اقدام به تیراندازی نکرده بود از شهر خارج نشدند.

اروه لادسو فرمانده عملیات حفظ صلح سازمان ملل در سودان جنوبی بعد از در جریان گذاشتن شورای امنیت از تنش های موجود در این کشور تازه تاسیس که در ماه ژوئیه گذشته استقلال یافت، اعلام کرد که نیروهای کلاه آبی سازمان ملل ده ها جسد را مشاهده کرده اند. 

فارق از این گزارش این درگیری ها در حالی انجام می شود که ک متر از دو هفته پیش ه "سلواکر" رئیس جمهور سودان جنوبی  با "شیمون پرز" رئیس و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر این رژیم صهیونیستی دیدار کردند.  به عقیده برخی از کارشناسان سیاسی سودان جنوبی یک ایالت جدید از سرزمین های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد