خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

فیلم نامه میم مثل مادر گام اساسی به سوی ابتذال سینمای ایران

   فیلم میم مثل مادر که از همان اول با یک شبهه دینی یعنی موسیقی آغاز می شود و با به کثافت کشیدن یک مأمور دولتی به اتمام می رسد.

تمام اهانت ها به به اسلام و به سیاستمداران ایران و آرم جمهوری اسلامی در این فیلم مشاهده می شود. زمانیکه در اوج تزویر و بدفکری بازیگر نقش شوهر ، که پس زمینه ای از دشمنی و ضد بشریتی ذهن بیننده فیلم را نسبت به بازیکر اشغال کرده ناگهان آقای سفیر در کنار دو پرچم ایران ظاهر می شود. معلوم نیست در یک بیمارستان [زایشگاه] این پرچم ها چه کار می کنند. اما بیننده فیلم همه بدجنسی ها و بداخلاقی های بازیگر را با آرم جمهوری اسلامی ایران می بیند و یه حساب جممهوری اسلامی ایران می گذارد.

چرا چنین فیلم هایی باید از ارشاد مجوز بگیرند.

مرحوم ملاقلی پور تحت فشار چه گروههایی این فیلم نامه را به روی صحنه برده است؟

در این فیلم نخستین بار به یک زن ایرانی اتهام فساد اخلاقی زده شد و حالا آقای سفیر به عنوان نماینده سیاست خارجی جمهوری اسلامی خواست دفاع کند و بگوید که خانم دکتر اشتباه می کنید. این زن من است و بچه ای که در شکمش است حلال زاده است. اما سیاست خارجی ایران نتوانست از حقیقت دفاع کند ، و در فیلم اینصور به بیننده القا می شود که سیاست خارجی ایران از اساس اشکال دارد. این توهین در یک اکشن فیلم راه را برای سوء استفاده غربی ها باز کرد.

متاسفانه هنوز هم این فیلم میم مثل مادر مجوز بخش دارد و مسؤلین هیچ افدامی برای جمع اوری یا ممنوع کردن این فیلم نکرده اند.

از ماست که برماست. و باید جلوی ضرر را از هر جایی که می شود گرفت.


نظرات 1 + ارسال نظر
مرد آبی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

لطفا عینک بدبینی رو از چشاتون بردارید

شما هم خودتو به کوچه علی چپ نزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد