خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خطبه نماز جمعه قم 16 دی 1390

   پیام رزمایش ولایت 90 ، پیام صلح و امنیت است و مهمترین پیام این رزمایش این است که خلیج فارس مال ناوهای آمریکایی نیست و مهمترین پیام این است که این رزمایش اعلام کرد که اگر دشمن بخواهد تحریم های ما را به سمت نفت هدایت کند ، اجاز نخواهیم داد حتی یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور کند.

نماز جمعه این هفته قم به امام حضرت آیت االله حسینی بوشهری برگزار شد. ایشان در قسمتی از خطبه دوم ها فرمودند : به برکت انقلاب اسلامی جو کشور عوض شد. در زمان طاغوت رضاخان به دستور انگلیس با حجاب مقابله کرد و امروز هم برخی ها به دستور همان پیر استعمار با حجاب مقابله می کنند . حجاب هویت انقلاب است و قصد دشمن از حمله به حجاب حمله به هویت انقلاب است.

خطیب نمازجمعه قم همچنین در مورد کارنامه درخشان مردم قم گفت : مردم قم هویت اسلامی خود را انکار نکنند و این کارنامه درخشان 19 دی گره خورده است به 15 خرداد و ان شاالله گره خواهد خورد به قیام حضرت صاحب الامر امام زمان.

در قسمتی دیگر از بیانات ، ایشان با قاطعیت گفتند: پیام رزمایش ولایت 90 ، پیام صلح و امنیت و مهمترین پیام این رزمایش این است که خلیج فارس مال ناوهای آمریکایی نیست و مهمترین پیام این است که این رزمایش اعلام کرد که اگر دشمن بخواهد تحریم های ما را به سمت نفت هدایت کند ، اجاز نخواهیم داد حتی یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور کند
ایشان در پخش پایانی خطبه های نماز جمعه بر صحنه همایش انتخاب و تبدیل کردن آن به بزرگترین صحنه  اشاره داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد