خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

سعودی به سه برابر قیمت F15 خرید

به گزارش راصد الاخباریه در حالی که 550 هزار بیکار در عربستان وجود دارد   22 درصد جمعیت عربستان فقیر هستند ، عربستان سعودی پنجشنبه گذشته حدود 30 میلیارد دلار از آمریکا هواپیما خرید. سعودی که این جنگنده ها را به سه برابر قیمت خردیده است و نیمی از روزنامه های عربستانی اشاره داشتند که سعودی ها این جنگنده ها را مقابله با تهدید های فارس [ایران] خریداری کرده اند. همچنین یک فرد آگاه ابراز داشته که خرید این جنگنده های F15 در  توازن قوا بین عربستان و رژیم صهیونیستی که F22 و F35 دارد ، تآثیر ندارد.

 وزارت کار عربستان سعودی گزارش داده است که تعداد متقاضیان برای مزایای بیکاری بالغ بر یک میلیون نفر می رسد و 22 در از جمعیت این کشور پادشاهی فقیر و براساس آمار گزارش سالانه وزارت امور اجتماعی ، سه میلیون عربستانی زیر خط فقر هستند.

 

"ابو فهد ،" ملقب به "عقاب خاموش " گفت :، "این چند هواپیما ، شامل یک رادار پیشرفته و اختفا و بهبود ویژگی های دفاع هوایی می باشند.""ابو فهد" برای پاسخ به ده ها تن از خوانندگان گفت "F - 15"  ها کهنه است.  "ارتش ایالات متحده به دنبال نوسازی سلاح های یشان و خلاص شدن از شر  قدیمی  ها هستند، به خصوص در زمان بحران های اقتصادی" ، و گفت "قابلیت تهاجمی و دفاعی هواپیما " ، در مقایسه با نسل جدیدی  جنگگنده های "F - 35" یا "F - 22" ، فروخته شده توسط ایالات متحده به اسرائیل برابر است.


پس از آن یک مهندس IT بیکار عربستانی گفت : بزرگترین فاجعه این است که عربستانی ها این جنگنده ها را به سه برابر قیمت خریده اند در حالی که با کمتر از نصف این قیمت هم بفروش می رسند.

منبع: راصد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد