خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

بیانات حضرت آیت الله مکارم شیرازی در 5 رمضان 1432

حضرت  آیة الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در بیانات امروز خود در حرم حضرت معصومه سلام الله به دو نکته قابل توجه اشاره کردند

یک:  در باب اینکه قدرت اتم یک نعمت است و به نیروی اتم اشاره کردند که قادر است یک قطار را برای صد سال به حرکت درآورد. و اگر ما از نعمات خدا درست استفاده نکنیم ، نعمت به نغمت تبدیل می شود و امروز ابرقدرت های جهان به اندازه اینکه هفت بار کره زمین را نابود کنند بمب اتم دارند. و ای به حال اینکه این دیوانگی سران قدرت ها گل کند.

 

دو: توطئه شیطانی دشمنان اسلام در تحریف تاریخ و ساختن افسانه دروغین عبدالله سبأ . گروهی از دشمنان اسلام در کویت فیلمی را ساخته اند که علاوه بر  اهانت به فرزندان پیامبر اسلام ، در این فیلم شخصیت موهوم و خیالی به نام عبدالله سبأ ایجاد کرده اند و همه تقصیر ها به گردن او انداخته اند. شخصیت اصلی این فیلم عبدالله سبأ است. البته علامه عسگری در آثار و کتابشان اثبات کرده اند که چنین شخصیی اصلاً وجود ندارد.

 

اضافه می نمایم : که علامه عسگری در قسمت مقدمه کتابشان ذکر نموده اند : در هنگام مطالعه یک کتاب به نام عبدالله سبأ برخورد کردم و در همان جا شک کردم که اصلاً این موضوع وجود داشته باشد ، به همین خاصر تمام کتابهای تاریخ اسلام را بدنبال هویت این شخص جستجو نمودم و مطمئن شدم که این شخصیت ساختگی و خیالی است .

 علامه عسگری در این کتاب با دلایل تاریخی و مستندات روشن اثبات می کنند.

همچنین در مرکز همایش های سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه نشست هایی در بررسی شخصیت و آثار علامه عسگری برگزار شد .

البته باید خاطر نشان ساخت که صهیونیست و فرزندان بنی امیه که صد ها سال پیش این شخصیت موهوم و خیالی را به جهت مقاصد شوم خود در کتابهای تاریخی تحریف شده ایجاد کردند، امروز با استفاده از ابزار های عصر اطلاعات قصد دارند این دروغ را به مردم جهان بخورانند. با توجه به اینکه کتابهای تاریخی را کسی نخواند، احتمالا کسی هم حوصله دیدن این فیلم را نخواهد داشت.

دعا می کنیم که مکر این دشمنان اسلام به خودشان برگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد