خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

یهود هرگز راضی نمی شود؟

سم الله الرحمن الرحیم
صهیونیست بین الملل از ما چه می خواهد تا راضی شود؟
بسم الله الرحمن الرحیم را از ابتدای نامه های رسمی ما می خواهد تا راضی شود.
امر به معروف و نهی از منکر را از ما می خوهد تا راضی شود.
حجاب را از زنان مسلمان می خواهد تا راضی شود.
اتحاد و انسجام را از ما می خواهد تا راضی شود.
ولایت فقیه و تقلید از مرجعیت را از ما می خواهد تا راضی شود.
پیوستگی دین با سیاست را از ما می خواهد تا راضی شود.
حکومت اسلامی را از ما می خواهد تا راضی شود.
انرژی هسته ای را از ما می خواهد تا راضی شود.
کلید دانشگاه و آزمایشگاه را از ما می خواهد تا راضی بشود.

بسم الله الرحمن الرحیم
ولن ترضى عنک الیهود و لا النصارى حتى تتبع ملتهم قل ان هدى اللّه هو الهدى ولئن اتبعت اهوائهم بعد الذى جائک من العلم مالک من اللّه من ولى و لانصیر

(بقره ۱۲۰)
لا ترضی یعنی راضی نمی شوند و لن ترضی یعنی هرگز راضی نمی شوند. جهود و چیریست هرگز از تو راضى نمى شوند مگر اینکه از دین آنان پیروى کنى!! بگو فقط راه هدایت، همان راه هدایت خدا است.
و اگر هوى و هوسهاى جهود بین الملل و آی پک پیروى کنید؛ در زمانیکه علم به حقیقت دارید،
آنوقت  دیگر خدا یار و یاور شما نخواهد بود.

 

روحانیت شیعه ملبس به لباس مقدسی هستند که نشان دهنده لباس امام زمان است.
فتنه سازان  اسرئیل روحانیت شیعه را تحریک می کنند تا دربین خود اختلاف ایجاد کنند. در برخی کلیپ های منتشر شده در سایت های صهیونیستی سکانسی ساخته شده که به صراحت این تفکر را شان می دهد ؛ این دشمنان با تمام وجود می خواهند بین جامعتین اختلاف و نزاع باشد، بین روحانیت با دولت درگیری و کشمکش باشد. زمانیکه افرادی در جمهوری اسلامی در لباس مقدس روحانیت هستند و یک سری اعمالی انجام می دهند مطمئن باشید جهود بین الملل خوشحال شده و زمانیکه گروه دیگری علیه گروه اول اقداماتی انجام می دهند جهود بین الملل از انتهای وجود خود شاد می شود. حال شما مرتب بیاید شاخه و انشقاق و حزب و جامعه ایجاد کنید.

مطابق دستور رهبر انقلاب لحاظ داشتن جذب حداکثری و دفع حداقلی الزامی است، و نباید با شکستن این حریم دشمنان را شاد کنیم. ومطابق فرمایش معمارکبیرانقلاب :«همه ایران یک گروه است؛ یک حزب الهی است، یک گروه است و این یکی از نعمتهایی است که ما باید قدرش را بدانیم.»( صحیفه نور ۶/۱/۶۱)


صحنه هایی از فیلم موهون در یکی از سایت های رسانه ای رژیم صیونیستی، که علاوه بر اینکه به روحانیت شیعه اهانت کرده است، تفرقه و دودستگی را ترویج می کند. ملاحظه می کنید که گروهی درحال حمایت از سیاست های دولت هستند و شخصی در حال انتقاد شدید از دولت است.

این فیلم بزبان فارسی و با زیرنویس عبری منتشر شده است.

 

در حالی که به نقل از کارشناسان متخصص در وضعیت سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی وضعیت احزاب در رژیم غاصب صهیونیستی به شکل زیر می باشد:

در باب پیوستگی دین وسیاست ، آقایان نظریه پرداز اول بروند معمای دایکوتومی (Dichotomy ) را حل کنند که بلاخره کدام کشور در تنظیم بودجه اش مسائل سیاسی را مد نظر قرار نداده است و امور اجرایی را با مسائل سیاسی مخلوط نکرده است؟ بعد بیایند ببنند که سران سیاسی رژیم صهیونیستی هم ؛ مذهبی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد