خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

وزارت خارجه رژیم آمریکا مسؤل تمام خونهای ملت سوریه است.

وزیر امور خارجه رژیم آمریکا به عنوان مسؤل تأمین امنیت رژیم غاصب صهیونیتستی همواره به تعهدات خود پایبند است. پس تداوم و تقویت هلال ضد صهیونیستی ایران سوریه لبنان ، وزرات خارجه آمریکا مستقیما ً وارد عمل شده است تا این هلال را بدرستی از وسط بشکند. طی این برنامه در ماهها گذشته گرو ه های محارب را مسلح نموده و علیه دولت رسمی سوریه تهییج نموده اند. همچنین شاخه سوری اخوان المسلمین که در شهر درعا متمرکز است (با شاخه مصری آن متفاوت است) اخیر با دریافت دعوت نامه ها و برگ سبز ها در کنفراس های اروپایی حاضر می شود و از فرصت مغتنم که رسانه های استعماری غربی در اختیار سران اخوان المسلمین سوریه قرارداده اند حداکثر بهره سیاسی را برده اند.

علیرغم این بشار اسد فضای باز سیاسی را برای اخوان المسلمین به ارمغان آورده است و در قوانین احزاب تغییرات کلی را ایجاد کرده است.

در ماهها گذشته گروهای مسلح در بند لازقیه بروی مردم غیر نظامی و نیروهای پلیس آتش گشودند و بیش از 100 نفر از قوات امنیت سوریه را به خاک و خون کشیدند.

سفیر آمریکا نیز از جان خود گذشته و بطور توطئه آمیز ی در شهر حما اقدام به تحریک اخوان المسلمین و گروههای محارب علیه دولت مستقل سوری نموده است.

اقدامات صهیونیست بین الملل علیه استقلال و امنیت دولت سوریه پس از حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر لازقیه افزایش یافت . و این سند و دلیل قاطعی بر این مطلب است که کلیه

آشوب ها در سوریه در واقع علیه ایران است.

 در واقع صهیونیست بین الملل از داخل ایران کاری از پیش نبرد. حال سعی می کند با ضعیف کردن متحدان ایران به اقتدار جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

وزرات خارجه رژیم آمریکا مسؤل تمام خونهای ریخته شده در سوریه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد