خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

سید مقتدی صدر ابر مردی که ارتش های کفر از وی می ترسند

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

چهارمین فرزند شهید آیت الله سید محمد صدر (متولد ۱۹۷۳) رهبر جنبش صدر و از تنها بازماندگان خاندان بزرگ صدر عراق است؛ خاندانی که از ایران تا عراق و لبنان جایگاه ارزنده ای دارند.

  پس از کشته شدن چند سرباز بدبخت آمریکایی و هفت سرباز افغانی در حادثه سقوط بالگرد شینوک اشغالگران آمریکایی شنبه 15 مرداد در وردک افغانستان، اینبار رسانه های آمریکایی خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و بدنبال هشدار شدید اللحن آیت الله مقتدی صدر مبنی بر این که اگر آمریکایی ها از عراق خارج نشوند با نیروهای آمریکایی درگیر خواهد شد؛ و همچنین بدنبال مذاکرات ظالمانه و زورگویانه نظامیان آمریکایی که به بهانه آموزش نیروهای ارتش عراق حضور نظامی خود را در عراق تمدید کنند؛ (و آیت الله مقتدی صدر با این مذاکرات مخالفت کرد) ؛ روزگذشته یک حادثه تروریستی در بغداد ایجاد شد و 10 غیر نظامی کشته شدند، تا همه اینها دست به دست هم دهد و مقتدی صدر در جنگ نرم افکار عمومی مورد حمله قرار گیرد.

سایت خبر یو اس اس تودی حملات روانی وحشیانه ای را علیه شخصیت و هویت ایشان آغاز کرد. که این نشان از ترس و واهمه شدید ارتش کفر از ایشان است.

عکسی که در عنوان خبرگذاری نشان دهنده لبخند در چهره آیت الله مقتدی صدر است. در حالی که ایشان در اکثر تصاویر منتشر شده  چهره بسیار جدی و مصمم  دارند.

در همین راستا با پیش کشیدن بازیهای سیاسی بلاهات خود را رسوا می سازند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد