خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

تمام تلاش صهیونیست ها برای جنگ روانی

سایت خبری آروتز شوا 7 صهیونیستی ، به تاریخ 3 اوت 2011 ( 12 مرداد 1390) نوشتاری را منتشر کرده است که مبنی بر آن محبوبیت و دیدگاه مثبت کشور های عربی نسبت به ایران کاهش یافته است.  نکته جالب این است براساس این سایت محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در دو سه سال گذشته   در جهان بسیار بالا بوده است ، طوری که ما خودمان هم خبر نداشتیم در آنطرف دنیا که هزاران کیلومتر با ایران فاصله دارد یعنی در مراکش در سال 2006 به میزان 82 درصد محبوبیت داشته ایم.

در مصر در سال 2006 به میزان 89 درصد محبوبیت داشته ایم. بعد در عربستان 6 درصد محبوبیت داشته ایم یا اینکه داریم . آنوقت معلوم نکرده این 6 درصد عربستان و برای قبل ها است یا برای امسال است؟ برای نرخ محبوبیت ایران در لبنان هم نرخ 63 درصد را ارائه کرده که ظاهرا این نرخ برای امسال است.بعد مشخص نکرده است که نرخ چهار سال پیش چه بوده است! در کنار نرخ 2006 مراکش و مصر یک نرخ مربوط به 2011 ارائه داده که از نصف چهار سال پیش هم کمتر است. بعد اینطوری ثابت می کند که نظر مثبت اعراب نسبت به ایران کاهش یافته و اعراب دیگر از ایران حمایت نمی کنند. آخر مگر مجبورید دروغ به این بزرگی بگویید. آمار چهار سال پیش را بزرگتر کنید که نرخ نزولی با شیب بیشتری به نظر بیاید.


بر مبنای این نوشتار ، عوامل رژیم صهیونیستی سالانه در کشور های عربی برای ایران نظرسنجی انجام می دهند. بر فرض محال عوامل این رژیم در مورد مسئله اعتبار ابزار نظرسنجی و صحیح بودن انجام نظر سنجی و انتخاب صحیح روش نمونه گیری ، صادق بوده اند.

یعنی ایران در حد خیلی بالایی از محبوبیت در سطح جهان برخوردار بوده است. بعد خود صهیونیست ها که چشم دیدن محبوبیت ایران اسلامی را ندارند همین طوری بیایند این رقم بالا را ارائه دهند.

شما صهیونیست ها چهار سال پیش بر چه اساسی رفته اید آنطرف دنیا یعنی مراکش ، آنجا پرسشنامه توزیع کردید ، محبوبیت ایران را اندازه گرفتید. بعد سال 2011 هم رفتید دوباره همان آدمهای چهار سال پیش را پیدا کردید دوباره با آنها مصاحبه کردید و بعد متوجه شدید بعضی از آن آدمهای چهار سال پیش نظرشان نسبت به ایران تغییر کرده است. آنگاه بصورت موازی چهار سال پیش این محبوبیت را در لبنان اندازه گیری نکردید که بتوانید سال 2011 با آمار چهار سال قبل لبنان مقایسه کنید. و در سال 2011 آمار لبنان را با آمار همان سال مقایسه کردید.( چه مقایسه آماری جالبی)

در نهایت این همه کشور عربی درمنطقه وجود دارد. آنوقت کشور قحط بود که رفتید سراغ مراکش.!!


حالا همه اینها به کنار ، خودتان علت این کار را لو می دهید که در سوال آخر از پرسش شوندگان پرسیدید که اگر ایران انرژی هسته ای نداشته باشد دوست دارید کدام کشور قدرت هسته ای سرزمین کهن را داشته باشد؟

پرسش شوندگان هم با قاطعیت جواب دادند می خواهیم ترکیه قدرت هسته ای سرزمین کهن را داشته باشد.

بعد خیلی زور زدید یک عکس پیدا کنید که به این خبر مناسب بیاید . چهار سال تحقیق به طول انجامیده است و در طی این چهار سال حداقل 1یک میلیون دلار هزینه این تحقیق شده است. یعنی در طی این چهار سال و این همه هزینه یک عکس مناسب برای این خبر پیدا نکردید که تصویر اغتشاشات ضد اسلامی 88 را به عنوان عکس این خبر منتشر می کنید؟

بدلیل نیمه برهنه بودن دختران در این عکس از انتشار این عکس معذوریم ، تیتر خبر این است:Poll: Arabs Less Supportive of Iran

البته ترکیه در حال حاضر یک ابرقدرت نظامی است که اسرائیل مثل سگ از ترکیه می ترسد.

 ولی ظاهرا ایران برای صهیونیست خیلی ترسناک تر است که  ترجیح می دهند ترکیه ابرقدرت سرزمین کهن باشد ولی جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت سرزمین کهن نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد