خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

شهید علی اکبر جمراسی در خط مقدم شهادت

تصویر فوق محل بمب گذاری 22 بهمن 1389


بامدادان 22بهمن 1389 ، مزدوران رژیم آمریکا و صهیونیسم بین الملل یک عملیات خرابکارانه از پیش طراحی شده را علیه افکار عمومی آغاز کردند. در این شب پنج بمب کنترول از راه دور توسط منافقین در مسیر خط لوله گاز 52 اینچ سراسری شمال جنوب کشور تعویه و سپس در آغازین ساعات سحرگاهان منفجر شد. گر چه با جانفشانی و تلاش متخصصین امر چه در حوزه عملیات خنثی سازی بمب و چه در حوزه ترمیم خطوط لوله گاز ، شریان حیاتی گاز در اوج سرمای زمستان دوباره برقرار شد ، اما دشمنان قسم خورده ، قصد داشتند با اجرای این عملیات در یوم الله بیست و دو بهمن و قطع گاز در استانهای شمالی کشود مردم را نسبت به آرمانهای انقلاب بدبین کرده و حتی راضی بودند در نتیجه این عملیات خرابکارانه چندین استان ایران از نعمت گاز محروم شده و در سرمای زمستان متحمل سختی و دشواری شوند.


شهید علی اکبر جمراسی به همراه دیگر همرزمان سپاه علی بن ابی طالب بلافاصله روانه منطقه بحرانزده سلفچگان شدند. گروه شناسایی متوجه شدند که به فضل الهی یکی از بمب های تعویه شده توسط منافقین کوردل عمل نکرده است. شهید جمراسی در عملیات خنثی سازی بمب نقش بسیار بالایی ایفا کردند و این در حالی بود که نیروهای شرکت گاز پس از فهمیدن وجود یک بمب عمل نکرده بلافاصله محل را ترک کردند و تا شعاع کیلومتر ها فقط شهید علی اکبر جمراسی و چند نفر دیگر از سپاه جهت خنثی سازی بمب ماندند. در حالی که هر لحظه احتمال انفجار و شهادت وجود داشت. در نیمه اول سال 1390 شمسی ایادی استکبار مجددا دست تجاوز بر سرزمین های ایران اسلامی بردند. و با تجهیز نظامی یک گروه فریب خوده قصد ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور را داشتند. شهید علی اکبر جمراسی بار دیگر در خط مقدم عملیات ضد استکبار جهانی حاضر شدند. عاقبت در پنجشنبه 30 تیر 1390 به آرزوی دیرینه خود رسیدند و افتخار شهادت را در آغوش کشیدند.

کارشناسان نظامی علت شهادات ایشان را یک بمب کنترول از راه دور تشخیص داده اند. بدین ترتیب بدن شهید علی اکبر جمراسی نیز مانند حضرت امام حسین تکه تکه و چاک چاک شد.


مسلم است که مزدوران پژاک کارخانه جات اسلحه سازی و مین سازی ندارند. مسلم است که اسرائیل جنایتکار و آمریکای جهانخوار که به منابع مادی ایران چشمداشت دارد این گروه نازی را تجهیز کرده و آموزش نظامی داده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد