خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

ارسال محموله به ایستگاه بین المللی

به گزارش کریستین ساینیس مانیتور ، شنبه گذشته speacX کپسول مارپیچ دراگون به سمت ایستگاه فضایی بین المللی  فرستاد . (تقریباٌ 230 مایل بالاتراز سطح زمین است و در وهله اول برای مقاصد تجاری ساخته شد،) سفینه فضایی خصوصی به مدارش متصل شد. در اخبار منتشر شده ، نمایندگان spaceX  این مأموریت را نقطعه عطف(milestone) نامیدند. که می تواند به "پیشرفت های سریع" حمل و نقل فضایی  کمک کند.


تیم SpaceX نوشت: "این یک ماموریت آزمایشی، پرواز تست در درجه اول  به ارائه ناسا طراحی شده است و SpaceX  برای اطمینان از ماموریت های آینده موفق ارزشمند خواهد بود".

کپسول اژدها جهت مقابله با انفجار لایه لایه پوشانده شده است  در اواخر ماه آوریل، اما مشکلات نامشخص با استفاده از نرم افزار اتصال مانع از راه اندازی، و این رویداد 04:55 صبح در صبح روز شنبه دوباره.
با توجه به برنامه ارائه شده توسط SpaceX، سه روز پس از پرتاب، اژدها، که بدون سرنشین است، نزدیک به ایستگاه فضایی بین المللی است. در روز چهارم، ناسا تصمیم می گیرید اگر اژدها " اجازه را به تلاش به ایستگاه جا اگر چنین است، [کپسول] روش. است. آن است که توسط بازوی روبوتیک ایستگاه دستگیر و به ایستگاه متصل است این نیاز به دقت شدید حتی به عنوان. هر دو اژدها و ایستگاه مدار زمین هر 90 دقیقه است. "

به عبارت دیگر، این همه چیز به حرکت بسیار سریع در واقع. ، SpaceX است برای احتمال شکست آماده: "اگر هر جنبه ای از این مأموریت موفقیت آمیز نبود، SpaceX از تجربه یاد می گیرند و دوباره سعی کنید، این شرکت اعلام کرد. اما اگر اژدها موفقیت آمیز باشد، SpaceX به جلو حرکت خواهد کرد در یک قرارداد ناسا به تجهیزات کشتی، بیش از یک مجموعه ای از 12 پرواز، و از ISS.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد