خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

یاری مسلمانان دنیا ادامه حرکت رسول الله است

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم در خطبه های نماز جمعه قم:


هرجا که تهدید ها بوده ما به یاری مسلمانان در سراسر دنیا شتافته ایم و این  ادامه همان حرکت رسول الله است.


امام جمعه موقت قم در خطبه اول به ذکر فضایل و کرامت های حضرت رسول پرداختند، پس از آن در خطبه دوم بیان نمودند، قدرت جمهوری اسلامی ایران شرایطی را دارد که به عنوان قدرت جهانی مطرح شود.

حسینی بوشهری در ادامه گفت: جمهوری اسلامی همیشه مدافع وحدت برای امت اسلامی بوده و هرجا که تهدید ها برای امت اسلامی بوده ما به یاری مسلمانان در سراسر دنیا شتافته ایم و این در حقیقت ادامه همان حرکت رسول الله است که دنبال می کرده اند.

امام جمعه موقت شهر مقدس قم در بخش دیگری از خطبه دوم ابراز داشتند، در دنیای زمان پیروزی انقلاب اسلامی یا می بایست پیرو شرق  می بود یا غرب ، انقلاب اسلامی یک ویژگی جدید بود که نه طرفدار شرق بود و نه طرفدار غرب. بزرگترین ره آورد انقلاب ما این بود که به ملتها خودباوری بخشید و امروز موج بیداری اسلامی از امواج قدرتمند انقلاب اسلامی است. ما تحقیر شده بودیم انقلاب به ما قوت رسانید و انقلاب به جای وابستگی به ما استقلال داد.

امام جمعه موقت قم در مورد شعارهای روز 22 بهمن ادامه داد، این ملت عظیم همان شعارهایی که در دوره انقلاب سر می داد فردا هم سرخواهد داد.

وی خاطر نشان ساخت رهبری در مورد دنیا طلبی هشدار داد که دنیا طلبی به سراغ ما نیاید این نقطه ضعف ماست سرازیر شدن دنیا طلبی به سوی مردم از نقاط ضعف ماست باید جوی اینرا گرفت.

حسینی بوشهری در بخش دیگری از خطبه دوم گفت : رهبری می فرمایند : بین پیشرفت علمی و پیشرفت اخلاقی عدم هماهنگی است. انتطار می رود که همانطور که پیشرفت های علمی رشد می کند پیشرفت های اخلاقی هم حادث شود و این تکلیف ماست.


امام جمعه موقت قم  چهار پیام نخست راهپیمایی فردا را موارد زیر اعلام کرد:

1- تججدید پیمان با امام و انقلاب و رهبری

2- ملت ما در مقابل تهدیدها خخم به ابرو نمی آورد

3- ما قدرت تبدیل ضعف ها به قوت ها را داریم

4- با حضور خود اثبات می کنیم که مردم نسبت به اینده امیدوارند و این انقلاب را به دست بقیة الله خواهند سپرد.


خطیب نمازجمعه در مورد اشغال بحرین توسط حکومت سعودی افزود : به کسانیکه بحرین را اشغال کرده اند هشدار می دهیم که دست از این حرکت بردارند و گرنه در مقابل خشم ملت ها خواهند بود

حسینی بوشهر امام جمعه موقت قم در آخرین بخش خطبه ها نماز جعمه به حضور حداکثر مردم در انتخابات اشاره کردند و گفتند امروز چشم دشمن به حضور شما دوخته شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد