خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

خبرگزاری انصار المهدی

پایگاه بازار خبری تحلیلی تصویری

الگوی انسان کامل و مراسم سالگرد پدر شهیدین زین الدین

به گزارش خبرگزاری انصارالمهدی مراسم سالگرد پدر شهدین زین الدین مصادف با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و امام حسن مجتبی علیه السلام در منزل آن شهید در خیابان صدوقی قم برگزار شد.

حجت الاسلام فلاح زاده در مورد الگوی انسان کامل به ریزه کاری هایی پرداختند.

الگو بودن و انسان کامل مانند حضرت امام و مقام معظم رهبری است . فقط در محراب بودن و یا فقط در جبهه بودن ملاک انسان کامل نیست ، هر دو با هم لازم است.


ما در انقلاب شاهد ریزش ها بودیم. اما بعضی ها در لبه پرتگاه هستند. چنین افرادی را نباید هل داد. بدون جذب حداکثری لازم نمی توان با یک اقلیتی انقلاب را ادارم کنیم. ما نباید افرادی را که در لبه پرتگاه هستند را هل دهیم. اما آنهایی که ریزش نکردند ، باید آنها را نگه داریم.


سخنران مجلس در مورد زندگی نامه ابوالشهید عبدالرزاق زین الدین گفتند: « ایشان از السابقون السابقون بودند. در سال 1311 متولد شدند. در کودتای 28 مرداد محل کسب ایشان را آتش زدند و خود ایشان را بازداشت کردند.

در همان آغاز ایشان در کار نشر کتب فرهنگی و کتب دینی اشتغال داشتند. بعد از دستگیری مدتی به سقز و مدتی اقلید تبعید شدند. در هنگام پیروزی انقلاب که یکسری از زندانها ازاد شدند ، ایشان را هم آزاد کردند.»

ایشان با آن سختی و با آن مرارت ها این دو جوان را تربیت کردند. تعبیر حضرت امام از ایشان  این بود که ایشان ،انسان آزاده و مومن است که دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

به مقام نیکو نمی رسید مگر آنکه آنچه را دوست دارید انفاق کنید. انسان پول را خرج بیماری فرزند می کند. اما گاهی همین فرزند را فدای اسلام می کند. مادر شهید وقتی جنازه فرزندش را آوردند گفت:« ای کاش به اندازه تمام رگ های بدنم پسر داشتم تا تقدیم به انقلاب می کردم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد